Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: So.210.1/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: So.210.1/2012Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektora ds. zamówień publicznych, koordynacji inwestycji infrastrukturalnych oraz rozliczania pozabudżetowych środków finansowych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Wieloosobowe stanowisko pracy ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
Data udostępnienia: 2012-01-10
Ogłoszono dnia: 2012-01-10 przez Aleksandra Pesta
Termin składania dokumentów: 2012-01-20 00:00:00
Nr ogłoszenia: So.210.1/2012
Zlecający: Urząd Gminy w Iławie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) 5-letni staż pracy (preferowany staż pracy w administracji publicznej),
c) umiejętność obsługi komputera (WINDOWS, Microsoft Office, Nero,…..)
d) znajomość problematyki samorządowej,
e) umiejętność przygotowania i rozliczania wniosków pomocowych.
f) znajomość pozyskiwania środków unijnych.
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) odpowiedzialność,
c) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
d) samodzielność,
e) kreatywność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
b) pozyskiwaniem i wykorzystaniem środków pomocowych,
c) przygotowywanie i rozliczanie projektów w ramach funduszy strukturalnych i innych,
d) koordynacja realizacji inwestycji infrastrukturalnych,
e) uczestnictwo przy odbiorach inwestycji oraz egzekwowanie ewentualnych roszczeń z tytułu rękojmi, gwarancji itp..
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-01-20 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Inspektora ds. zamówień publicznych, koordynacji inwestycji infrastrukturalnych oraz rozliczania pozabudżetowych środków finansowych” w terminie do dnia 19 stycznia 2012 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Iława, 14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/ilawa_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o
pracownikach samorządowych¹’ (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 )”.