ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-04-07 08:00:39 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Marzena Mendryk

tel.(0-89) 742-81-70

e-mail:

<e-mail>


Zadania i kompetencje Sekretarza Gminy Sorkwity:



Do w/w zakresu i kompetencji należy między innymi :

    1. Zastępstwo Wójta w razie jego nieobecności;

    2. Współdziałanie z Radą Gminy i jej komisjami;

    3. Przyjmowanie interesantów w sprawach indywidualnych mieszkańców, w tym skarg i wniosków ;

    4. Wydawanie w upoważnienia Wójta Gminy decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej dotyczących nadzorowania komórek organizacyjnych Urzędu oraz decyzji dotyczących podatków i opłat lokalnych;

    5. Zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;

    6. Opracowanie zakresów czynności dla Kierowników Referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;

    7. Dbałość o poprawne warunki pracy w Urzędzie, ich usprawnianie i doskonalenie;

    8. Sprawowanie kontroli i dyscypliny pracy w Urzędzie;

    9. Podpisywanie poleceń wyjazdów służbowych, umów, zleceń, stwierdzenia własnoręczności podpisów, potwierdzania zgodności kopii z oryginałem i innych pism urzędowych;

    10. Wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.

« powrót do poprzedniej strony