ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracjiDrukuj informacjęSprawa: Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracji

Szczegóły informacji

Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracji

Wydział: Kierownik Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste - "USC", "EL", "DO"

Ogłoszono dnia: 2009-10-27 13:41:36

Termin załatwienia

Niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Beata Ślęzak

Miejsce załatwienia

U.G. Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, pok. nr 6 (USC)

Telefon kontaktowy

89 7428532

Adres e-mail

ewlu.sorkwity@mragowo.net

Sposób załatwienia

Sporządzenie aktu zgonu

Miejsce odbioru

USC

Wymagane Dokumenty

1. karta zgonu stwierdzająca zgon i jego przyczynę wydana przez lekarza,
2. pisemne zgłoszenie prokuratury lub policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tych organów,
3. dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku zgonu cudzoziemca),
4. dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon,
5. dowód osobisty współmałżonka (odpis skrócony aktu małżeństwa jeżeli osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim)

Czas realizacji

Niezwłocznie

Opłaty

Bez opłaty

Tryb odwoławczy

W terminie 14 dni od otrzymania decyzji odwołanie wnosi się za pośrednictwem kierownika USC do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego.

Uwagi

Osoba zgłaszająca zgon otrzymuje bezpłatnie 3 odpisy skrócone aktu zgonu

Podstawa prawna

- art. 64-69 ustawy z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. z 2004r. Dz.U.nr 161, poz.1688 z późn. zm.),
- § 5, § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 października 1998r. W sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczania oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów (Dz.U.nr 136, poz.884 z późn. zm.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Kaźmierowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Ślęzak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-27 12:31:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Kopaniec
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-27 13:41:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kazimierz Piaścik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-11-25 10:39:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3109 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony