Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracjiDrukuj informacjęSprawa: Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracjiSzczegóły informacji
Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracji
Wydział: Kierownik Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste - "USC", "EL", "DO"
Ogłoszono dnia: 2009-10-27 13:41:36
Termin załatwienia
Niezwłocznie
Osoba kontaktowa
Beata Ślęzak
Miejsce załatwienia
U.G. Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, pok. nr 6 (USC)
Telefon kontaktowy
89 7428532
Adres e-mail
ewlu.sorkwity@mragowo.net
Sposób załatwienia
Sporządzenie aktu zgonu
Miejsce odbioru
USC
Wymagane Dokumenty
1. karta zgonu stwierdzająca zgon i jego przyczynę wydana przez lekarza,
2. pisemne zgłoszenie prokuratury lub policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tych organów,
3. dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku zgonu cudzoziemca),
4. dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon,
5. dowód osobisty współmałżonka (odpis skrócony aktu małżeństwa jeżeli osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim)
2. pisemne zgłoszenie prokuratury lub policji, gdy okoliczności zgonu są przedmiotem postępowania tych organów,
3. dowód osobisty osoby zmarłej (paszport w przypadku zgonu cudzoziemca),
4. dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon,
5. dowód osobisty współmałżonka (odpis skrócony aktu małżeństwa jeżeli osoba zmarła pozostawała w związku małżeńskim)
Czas realizacji
Niezwłocznie
Opłaty
Bez opłaty
Tryb odwoławczy
W terminie 14 dni od otrzymania decyzji odwołanie wnosi się za pośrednictwem kierownika USC do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego.
Uwagi
Osoba zgłaszająca zgon otrzymuje bezpłatnie 3 odpisy skrócone aktu zgonu
Podstawa prawna
- art. 64-69 ustawy z dnia 29 września 1986r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. z 2004r. Dz.U.nr 161, poz.1688 z późn. zm.),
- § 5, § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 października 1998r. W sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczania oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów (Dz.U.nr 136, poz.884 z późn. zm.)
- § 5, § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 października 1998r. W sprawie szczegółowych zasad sporządzania aktów stanu cywilnego, sposobu prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, ich kontroli, przechowywania i zabezpieczania oraz wzorów aktów stanu cywilnego, ich odpisów, zaświadczeń i protokołów (Dz.U.nr 136, poz.884 z późn. zm.)
Pobierz dane XMLSprawa: Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracjiDrukuj informacjęSprawa: Sporządzenie aktu zgonu w trybie rejestracji
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Sorkwity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Kaźmierowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-11-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Ślęzak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-10-27 12:31:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Kopaniec |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-10-27 13:41:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kazimierz Piaścik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-11-25 10:39:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3109 raz(y) |