ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Koordynatora ds. problemów alkoholowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Sorkwity

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: UG Sorkwity

Data udostępnienia: 2012-01-04

Ogłoszono dnia: 2012-01-04 przez Małgorzata Kaźmierowicz

Termin składania dokumentów: 2012-01-20 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2012

Zlecający: Urząd Gminy Sorkwity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne
do zatrudnienia na powyższym stanowisku:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać nieposzlakowaną opinię,
4) nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadać odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym
stanowisku,
6) posiadać wykształcenie wyższe na jednym z podanych kierunków: pedagogika,
resocjalizacja, socjologia, prawo, nauki o rodzinie, praca socjalna,
7) znać obsługę programów: pakiet MS OFFICE 97-2011,
8) znać przepisy prawa w szczególności dotyczące ustaw: o samorządzie gminnym,
Kodeks postępowania administracyjnego, wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii,
o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie, oraz rozporządzenia w sprawie procedury „Niebieskie Karty” oraz
formularzy „Niebieskie Karty”.
b. Wymagania dodatkowe:
II. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
1) przeszkolenie z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych
w gminie,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i dokładność, dyspozycyjność,
4) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
5) kreatywność i odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

IV. Zarys zakresu wykonywanych czynności:
1. Do zakresu czynności i obowiązków koordynatora należy:
1) Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
2) Współpraca z Zespołem Interdyscyplinarnym oraz realizacja Gminnego Programu
Przeciwdziałania Przemocy oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2011-2015.
3) Realizowanie i opracowywanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych oraz Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii,
4) Bieżąca obsługa kancelaryjna.

V. Wymagane dokumenty:

III.Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z listem motywacyjnym,
2) kwestionariusz osobowy,
3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
9) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności,
10) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-01-20 00:00:00
b. Sposób:
V. Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego
i telefonu kontaktowego z dopiskiem „ oferta na stanowisko koordynatora ds.
rozwiązywania problemów alkoholowych” w terminie do dnia 20 stycznia 2012r. do
godz. 15.15:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity,
- lub pocztą, przesyłając na powyższy adres – decyduje data wpływu do Urzędu.
Oferty które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity,

VII. Informacje dodatkowe:

VI. Inne informacje:
1) nabór na wolne stanowisko będzie przebiegał dwuetapowo.
I etap: formalna ocena ofert zgodnie z treścią ogłoszenia. Odrzucenie ofert nie
spełniających ustalonych wymagań.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi oferentami. Kandydaci zakwalifikowani
zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie,
Informacja o wynikach naboru będzie udostępniona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sorkwity -
http://warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu: 89 7428160 lub
509492021.
– wymiar zatrudnienia: umowa zlecenie do 20 godzin tygodniowo
Wójt Gminy Sorkwity
(-) Józef Maciejewski

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony