ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warpunach

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Warpuny

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Kierownik Jednostki Organizacyjnej

Data udostępnienia: 2012-02-01

Ogłoszono dnia: 2012-02-01 przez Małgorzata Kaźmierowicz

Termin składania dokumentów: 2012-02-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: 4/2012

Zlecający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warpunach

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku:
1)posiadać obywatelstwo polskie,
2)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3)posiadać nieposzlakowaną opinię,
4)nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5)nie być karaną karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005r. Nr 14, poz. 114 ze zm.),
6)posiadać odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
7)posiadać wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zbliżonym do profilu działalności ZGKiM,
8)znać obsługę programów: pakiet MS OFFICE 97-2011,
9)znać przepisy prawa w szczególności dotyczące funkcjonowania samorządu gminnego, gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, postępowania administracyjnego i prawa pracy,
10)mieć doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
11)mieć doświadczenie w kierowaniu zespołem,
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
1)kreatywność,
2)umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji,
3)dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zarys zakresu wykonywanych czynności:
1. Do zakresu czynności i obowiązków dyrektora Zakładu należy:
1)reprezentowanie Zakładu na zewnątrz,
2)wykonywanie i nadzór nad całokształtem zadań realizowanych przez Zakład z zakresu gospodarki komunalnej, wodno-ściekowej, mieszkaniowej i gospodarki cieplnej,
3) odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę finansową i wyniki ekonomiczno-gospodarcze Zakładu,
4) wydawanie zarządzeń wewnętrznych odnośnie gospodarki Zakładu,
5) zatwierdzanie regulaminów wynagradzania, premiowania i funduszu socjalnego,
6) sprawne organizowanie prac umożliwiające prawidłowe wykonywanie zadań,
7) należyte planowanie,
8) przestrzeganie zasad gospodarności,
9) troska o powierzone mienie gminne,
10) zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników Zakładu,
11) właściwy dobór pracowników jak również podnoszenie ich kwalifikacji zawodowych,
12) bezpośredni nadzór nad poprawnym, rzetelnym wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników oraz nad przestrzeganiem przez nich porządku i dyscypliny pracy,
13) właściwy podział pracy między pracowników Zakładu  i ustalanie dla nich zakresu działania i odpowiedzialności,
14) aprobowanie i podpisywanie dokumentów w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
15) zapewnienie przestrzegania w działalności Zakładu przepisów bhp i ppoż,
16) wydawanie niezbędnych wytycznych i poleceń w sprawach należących do zakresu działania Zakładu.
17) podpisywanie wszelkich pism wychodzących z Zakładu na zewnątrz.
18) zgodne z przeznaczeniem i ustaloną realizacją zadań wydatkowanie środków
finansowych Zakładu.
19) wydawanie poleceń i składanie oświadczeń w imieniu Zakładu,
20) ustalanie pełnomocnictw i udzielanie pełnomocnictw.

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z listem motywacyjnym,
2) kwestionariusz osobowy,
3) pisemne opracowanie programu działania, rozwoju i restrukturyzacji Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warpunach z uwzględnieniem gospodarki finansowej jednostki,
4) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
6) oświadczenie o niekaralności,
7) oświadczenie o nie karaniu karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
9) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe i umiejętności,
10) aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym wystawione przez lekarza profilaktyka,
11) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
Z warunkami organizacyjno - finansowymi Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Warpunach kandydaci mogą zapoznać się w siedzibie ZGKiM w Warpunach przy ul. Młynowej 5, tel: 89 742 94 29, po uprzednim umówieniu telefonicznym.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-02-17 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego i telefonu kontaktowego z dopiskiem „ oferta na stanowisko Kierownika ZGKiM w Warpunach”
c. Miejsce:
w terminie do dnia 17 lutego 2012r. do godz. 15.15:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity,
- lub pocztą, przesyłając na powyższy adres – decyduje data wpływu do Urzędu.
Oferty które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Inne informacje:
1)nabór na wolne stanowisko będzie przebiegał dwuetapowo.
I etap: formalna ocena ofert zgodnie z treścią ogłoszenia. Odrzucenie ofert nie spełniających ustalonych wymagań.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi oferentami. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie,
2)umowa o pracę na czas nieokreślony może zostać poprzedzona umową o pracę na okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy i umową o pracę na czas określony nieprzekraczający 6 miesięcy,

Informacja o wynikach naboru będzie udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sorkwity - http://warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu: 89 7428160 lub 509492021.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony