ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2012

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektora w referacie budownictwa , rolnictwa , gospodarki gruntami i gospodarki komunalnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Sorkwity

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Budownictwa, Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Gospodarki Komunalnej

Data udostępnienia: 2012-07-13

Ogłoszono dnia: 2012-07-13 przez Maria Rolczyńska

Termin składania dokumentów: 2012-08-14 00:00:00

Nr ogłoszenia: 6/2012

Zlecający: Urząd Gminy Sorkwity

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:

a.obywatelstwo polskie,
b.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c.wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu budownictwa
d.niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
e.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f.umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz poczty elektronicznej i internetu,
g.doświadczenie zawodowe co najmniej 3 letni staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie wymagany).
h.gotowość pracy w terenie.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania pożądane:

a.umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
b.posiadania uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
c.podstawowa znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
d.znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych, o drogach publicznych, prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody
e.umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
f.prawo jazdy kat.B,
g.obowiązkowość, dokładność i dyspozycyjność,
h.umiejętność analizowania kosztorysów , rozliczania zużycia materiałów ,czytania projektów budowlanych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw związanych
z budownictwem, a w szczególności:

A. przygotowanie zadań inwestycyjnych :
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem prac projektowych oraz pozyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji,
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do wykonawstwa robót budowlano- montażowych,
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby autorskiego,
- przygotowanie materiałów i wniosków do pozyskania środków finansowych na inwestycje z innych źródeł ( dotacje i pożyczki na realizacje zadań inwestycyjnych).

B. realizacja zadań inwestycyjnych :
- sprawowanie nadzoru i koordynacji inwestycji i remontów gminnych,
- rozliczanie inwestycji, w tym sprawdzenie pod względem merytorycznym rachunków i faktur za wykonane roboty budowlane,
- prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości,
- koordynacja i rozliczanie prac związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez Urząd Gminy,
- prowadzenie przetargów na realizacje zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie ewidencji umów zawartych z osobami fizycznymi i prawnymi na partycypacje w kosztach inwestycji infrastrukturalnych realizowanych przez samorząd.

C realizacje zadań dotyczących drogownictwa:
- nadzór nad budową i konserwacją dróg gminnych , mostów i nadzór nad ich eksploatacją,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych , obiektów mostowych oraz urządzeń drogowych,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i naliczenie opłat oraz koordynacja robót w pasie drogowym.

D. realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody:
- przygotowanie wniosków o wycinkę drzew oraz stosownych zezwoleń,
- nakładanie kar pieniężnych za samodzielne usuwanie drzew i krzewów.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

4. Wymagane dokumenty:
a) kopia nowego dowodu osobistego,
b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
c) oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
f) życiorys (CV),
g) kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia itp.(pożądane),
h) kwestionariusz osobowy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-08-14 00:00:00
b. Sposób:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy, przy ul. Olsztyńskiej16A w Sorkwitach lub drogą pocztową na adres : Urząd Gminy Sorkwity, 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A z dopiskiem ”Konkurs na stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie budownictwa, rolnictwa, gospodarki gruntami i gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 14 sierpnia 2012 roku do godz. 12.00
c. Miejsce:
Urząd Gminy Sorkwity, 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity, bip.sorkwity.mragowo.net oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A.

Wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony