Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2012Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektora w referacie budownictwa , rolnictwa , gospodarki gruntami i gospodarki komunalnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Sorkwity
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Budownictwa, Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Gospodarki Komunalnej
Data udostępnienia: 2012-07-13
Ogłoszono dnia: 2012-07-13 przez Maria Rolczyńska
Termin składania dokumentów: 2012-08-14 00:00:00
Nr ogłoszenia: 6/2012
Zlecający: Urząd Gminy Sorkwity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
a.obywatelstwo polskie,
b.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c.wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu budownictwa
d.niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
e.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f.umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz poczty elektronicznej i internetu,
g.doświadczenie zawodowe co najmniej 3 letni staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie wymagany).
h.gotowość pracy w terenie.
a.obywatelstwo polskie,
b.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c.wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu budownictwa
d.niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
e.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
f.umiejętność obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz poczty elektronicznej i internetu,
g.doświadczenie zawodowe co najmniej 3 letni staż pracy (przy wykształceniu wyższym staż pracy nie wymagany).
h.gotowość pracy w terenie.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania pożądane:
a.umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
b.posiadania uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
c.podstawowa znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
d.znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych, o drogach publicznych, prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody
e.umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
f.prawo jazdy kat.B,
g.obowiązkowość, dokładność i dyspozycyjność,
h.umiejętność analizowania kosztorysów , rozliczania zużycia materiałów ,czytania projektów budowlanych,
a.umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
b.posiadania uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
c.podstawowa znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
d.znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych, o drogach publicznych, prawo ochrony środowiska i ustawy o ochronie przyrody
e.umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
f.prawo jazdy kat.B,
g.obowiązkowość, dokładność i dyspozycyjność,
h.umiejętność analizowania kosztorysów , rozliczania zużycia materiałów ,czytania projektów budowlanych,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw związanych
z budownictwem, a w szczególności:
A. przygotowanie zadań inwestycyjnych :
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem prac projektowych oraz pozyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji,
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do wykonawstwa robót budowlano- montażowych,
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby autorskiego,
- przygotowanie materiałów i wniosków do pozyskania środków finansowych na inwestycje z innych źródeł ( dotacje i pożyczki na realizacje zadań inwestycyjnych).
B. realizacja zadań inwestycyjnych :
- sprawowanie nadzoru i koordynacji inwestycji i remontów gminnych,
- rozliczanie inwestycji, w tym sprawdzenie pod względem merytorycznym rachunków i faktur za wykonane roboty budowlane,
- prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości,
- koordynacja i rozliczanie prac związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez Urząd Gminy,
- prowadzenie przetargów na realizacje zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie ewidencji umów zawartych z osobami fizycznymi i prawnymi na partycypacje w kosztach inwestycji infrastrukturalnych realizowanych przez samorząd.
C realizacje zadań dotyczących drogownictwa:
- nadzór nad budową i konserwacją dróg gminnych , mostów i nadzór nad ich eksploatacją,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych , obiektów mostowych oraz urządzeń drogowych,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i naliczenie opłat oraz koordynacja robót w pasie drogowym.
D. realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody:
- przygotowanie wniosków o wycinkę drzew oraz stosownych zezwoleń,
- nakładanie kar pieniężnych za samodzielne usuwanie drzew i krzewów.
Do głównych zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw związanych
z budownictwem, a w szczególności:
A. przygotowanie zadań inwestycyjnych :
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem prac projektowych oraz pozyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji,
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do wykonawstwa robót budowlano- montażowych,
- przygotowanie dokumentacji związanych ze zleceniem do nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby autorskiego,
- przygotowanie materiałów i wniosków do pozyskania środków finansowych na inwestycje z innych źródeł ( dotacje i pożyczki na realizacje zadań inwestycyjnych).
B. realizacja zadań inwestycyjnych :
- sprawowanie nadzoru i koordynacji inwestycji i remontów gminnych,
- rozliczanie inwestycji, w tym sprawdzenie pod względem merytorycznym rachunków i faktur za wykonane roboty budowlane,
- prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości,
- koordynacja i rozliczanie prac związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez Urząd Gminy,
- prowadzenie przetargów na realizacje zadań inwestycyjnych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie ewidencji umów zawartych z osobami fizycznymi i prawnymi na partycypacje w kosztach inwestycji infrastrukturalnych realizowanych przez samorząd.
C realizacje zadań dotyczących drogownictwa:
- nadzór nad budową i konserwacją dróg gminnych , mostów i nadzór nad ich eksploatacją,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych , obiektów mostowych oraz urządzeń drogowych,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i naliczenie opłat oraz koordynacja robót w pasie drogowym.
D. realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody:
- przygotowanie wniosków o wycinkę drzew oraz stosownych zezwoleń,
- nakładanie kar pieniężnych za samodzielne usuwanie drzew i krzewów.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
4. Wymagane dokumenty:
a) kopia nowego dowodu osobistego,
b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
c) oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
f) życiorys (CV),
g) kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia itp.(pożądane),
h) kwestionariusz osobowy.
a) kopia nowego dowodu osobistego,
b) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
c) oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
e) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
f) życiorys (CV),
g) kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia itp.(pożądane),
h) kwestionariusz osobowy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-08-14 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy, przy ul. Olsztyńskiej16A w Sorkwitach lub drogą pocztową na adres : Urząd Gminy Sorkwity, 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A z dopiskiem ”Konkurs na stanowisko urzędnicze - podinspektora w Referacie budownictwa, rolnictwa, gospodarki gruntami i gospodarki komunalnej” w terminie do dnia 14 sierpnia 2012 roku do godz. 12.00
c. Miejsce:
Urząd Gminy Sorkwity, 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity, bip.sorkwity.mragowo.net oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity, bip.sorkwity.mragowo.net oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.