Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8/2012Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. księgowości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Sorkwity
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Księgowość
Data udostępnienia: 2012-08-09
Ogłoszono dnia: 2012-08-09 przez Dorota Długozima-Cyba
Termin składania dokumentów: 2012-08-27 00:00:00
Nr ogłoszenia: 8/2012
Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie o profilu ekonomicznym;
b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie;
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
e) nieposzlakowana opinia.
f) dobra znajomość ustawy z dnia 16 lipca 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.);
g) dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. 2006 Nr 139, poz. 992), ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. 2009 Nr 1, poz. 7 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71, poz. 734 z późn. zm);
a) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub średnie o profilu ekonomicznym;
b) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie;
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
e) nieposzlakowana opinia.
f) dobra znajomość ustawy z dnia 16 lipca 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.);
g) dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz. U. 2006 Nr 139, poz. 992), ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. 2009 Nr 1, poz. 7 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. Nr 71, poz. 734 z późn. zm);
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
b) dobra znajomość zagadnień dotyczących: przyznawania i wypłacania świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych, zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;
c) znajomość stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
d) znajomość obsługi komputera,
e) znajomość obsługi programu FK firmy ProgMan,
f) preferowane będą osoby z doświadczeniem pracowniczym w księgowości jednostek finansów publicznych.
a) znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego;
b) dobra znajomość zagadnień dotyczących: przyznawania i wypłacania świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych, zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;
c) znajomość stosowania przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
d) znajomość obsługi komputera,
e) znajomość obsługi programu FK firmy ProgMan,
f) preferowane będą osoby z doświadczeniem pracowniczym w księgowości jednostek finansów publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów finansowych;
b) dekretowanie i księgowanie zatwierdzonych dowodów księgowych;
c) współpraca przy sporządzaniu sprawozdań i informacji finansowych dotyczących dochodów i wydatków;
d) przechowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego;
e) współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność realizowanego projektu POKL;
f) prowadzenie spraw księgowości budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- ochronę mienia Ośrodka i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych materialnie,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
g) zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań;
h) przekazywanie na rachunki bankowe świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych zgodnie z zatwierdzonymi listami wypłat.
a) sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów finansowych;
b) dekretowanie i księgowanie zatwierdzonych dowodów księgowych;
c) współpraca przy sporządzaniu sprawozdań i informacji finansowych dotyczących dochodów i wydatków;
d) przechowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego;
e) współpraca przy sporządzaniu wniosków o płatność realizowanego projektu POKL;
f) prowadzenie spraw księgowości budżetowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób umożliwiający:
- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- ochronę mienia Ośrodka i terminowe rozliczanie osób odpowiedzialnych materialnie,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,
g) zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenie roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań;
h) przekazywanie na rachunki bankowe świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych zgodnie z zatwierdzonymi listami wypłat.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy;
d) dokumenty poświadczające wykształcenie;
e) świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy;
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na ww. stanowisku;
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy;
d) dokumenty poświadczające wykształcenie;
e) świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy;
f) oświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na ww. stanowisku;
g) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2012-08-27 00:00:00
b. Sposób:
Termin:
do 27.08.2012 godz. 11.00
do 27.08.2012 godz. 11.00
Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sorkwitach lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach,
ul. Olsztyńska 16 A , 11-731 Sorkwity z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Referent ds. księgowości GOPS SORKWITY”, w terminie do dnia 27 sierpnia 2011 r., do godz. 11:00.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sorkwitach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sorkwitach jak również na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Sorkwitach i tablicy ogłoszeń GOPS w Sorkwitach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sorkwitach lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach,
ul. Olsztyńska 16 A , 11-731 Sorkwity z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Referent ds. księgowości GOPS SORKWITY”, w terminie do dnia 27 sierpnia 2011 r., do godz. 11:00.
Aplikacje, które wpłyną do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sorkwitach po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sorkwitach jak również na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Sorkwitach i tablicy ogłoszeń GOPS w Sorkwitach.
c. Miejsce:
Miejsce:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
Przewidywany sposób zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. (umowa o pracę w ramach prac interwencyjnych)
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko – referent ds. księgowości GOPS w Sorkwitach, zgodnie z ustawą z dnia 29. 08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”.
Przewidywany sposób zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. (umowa o pracę w ramach prac interwencyjnych)
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko – referent ds. księgowości GOPS w Sorkwitach, zgodnie z ustawą z dnia 29. 08. 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”.