Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 10/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 10/2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: wolne stanowisko do spraw Profilaktyki, Uzależnień i Spraw Społecznych
Miejsce pracy: Sorkwity
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: UG Sorkwity
Data udostępnienia: 2013-02-11
Ogłoszono dnia: 2013-02-11 przez Małgorzata Kaźmierowicz
Termin składania dokumentów: 2013-02-26 00:00:00
Nr ogłoszenia: 10/2013
Zlecający: Urząd Gminy Sorkwity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać nieposzlakowaną opinię,
4) nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadać odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku,
6) posiadać wykształcenie wyższe na jednym z podanych kierunków: pedagogika, resocjalizacja, socjologia, prawo, nauki o rodzinie, praca socjalna,
7) znać obsługę programów: pakiet MS OFFICE 97-2010,
8) znać przepisy prawa w szczególności dotyczące ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o działalności pożytku publicznego, o wolontariacie, oraz rozporządzenia w sprawie procedury „Niebieskiej Karty” oraz formularzy „Niebieskiej Karty”.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na powyższym stanowisku:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
3) posiadać nieposzlakowaną opinię,
4) nie być skazaną prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadać odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na zajmowanym stanowisku,
6) posiadać wykształcenie wyższe na jednym z podanych kierunków: pedagogika, resocjalizacja, socjologia, prawo, nauki o rodzinie, praca socjalna,
7) znać obsługę programów: pakiet MS OFFICE 97-2010,
8) znać przepisy prawa w szczególności dotyczące ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o przeciwdziałaniu narkomanii, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o działalności pożytku publicznego, o wolontariacie, oraz rozporządzenia w sprawie procedury „Niebieskiej Karty” oraz formularzy „Niebieskiej Karty”.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów:
1) przeszkolenie z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność,
4) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
5) kreatywność i odporność na stres.
6) umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji.
1) przeszkolenie z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
3) samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność,
4) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
5) kreatywność i odporność na stres.
6) umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu, nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zarys zakresu obowiązków pracownika:
1.Do zakresu obowiązków pracownika należy:
1.Analiza problemów związanych z uzależnieniami oraz sposobów ich rozwiązywania.
2.Realizacja zadań wynikających z gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, gminnego programu przeciwdziałania narkomanii, gminnego programu przeciwdziałania przemocy oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie.
3.Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
4.Prowadzenie działalności profilaktycznej dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych oraz dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych.
5.Udział w pracach Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.
6.Bieżąca obsługa kancelaryjna.
7.Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych i decyzji dotyczących odmowy wydawania zezwoleń.
8.Wydawanie decyzji o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napoi alkoholowych.
9.Przyjmowanie oświadczeń o wartości sprzedaży napoi alkoholowych.
10.Naliczanie należności za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych.
1.Do zakresu obowiązków pracownika należy:
1.Analiza problemów związanych z uzależnieniami oraz sposobów ich rozwiązywania.
2.Realizacja zadań wynikających z gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, gminnego programu przeciwdziałania narkomanii, gminnego programu przeciwdziałania przemocy oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie.
3.Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
4.Prowadzenie działalności profilaktycznej dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych oraz dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych.
5.Udział w pracach Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.
6.Bieżąca obsługa kancelaryjna.
7.Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych i decyzji dotyczących odmowy wydawania zezwoleń.
8.Wydawanie decyzji o cofnięciu zezwolenia na sprzedaż napoi alkoholowych.
9.Przyjmowanie oświadczeń o wartości sprzedaży napoi alkoholowych.
10.Naliczanie należności za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) CV wraz z listem motywacyjnym,
2) kwestionariusz osobowy,
3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
7) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności,
8) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
1) CV wraz z listem motywacyjnym,
2) kwestionariusz osobowy,
3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w
dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego
realizacji i dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.),
7) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe
i umiejętności,
8) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie przez kandydata.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-02-26 00:00:00
b. Sposób:
Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego i telefonu kontaktowego z dopiskiem „ Oferta na stanowisko ds. Profilaktyki, Uzależnień i Spraw Społecznych ” w terminie do dnia 26 lutego 2013r. do godz. 15.15.
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity,
- lub pocztą, przesyłając na powyższy adres – decyduje data wpływu do Urzędu.
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego i telefonu kontaktowego z dopiskiem „ Oferta na stanowisko ds. Profilaktyki, Uzależnień i Spraw Społecznych ” w terminie do dnia 26 lutego 2013r. do godz. 15.15.
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity,
- lub pocztą, przesyłając na powyższy adres – decyduje data wpływu do Urzędu.
c. Miejsce:
UG Sorkwity
VII. Informacje dodatkowe:
Inne informacje:
Nabór na wolne stanowisko będzie przebiegał dwuetapowo.
I etap: formalna ocena ofert zgodnie z treścią ogłoszenia. Odrzucenie ofert nie spełniających ustalonych wymagań.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi oferentami. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie.
Nabór na wolne stanowisko będzie przebiegał dwuetapowo.
I etap: formalna ocena ofert zgodnie z treścią ogłoszenia. Odrzucenie ofert nie spełniających ustalonych wymagań.
II etap: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi oferentami. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie udostępniona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sorkwity - http://warmia.mazury.pl/sorkwity_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu: 89 7428179.
Szczegółowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu: 89 7428179.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Sorkwity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Kaźmierowicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-02-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Józef Maciejewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-02-12 11:24:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Piotr Lewandowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-02-12 11:26:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Piotr Lewandowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-03-13 11:24:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4745 raz(y) |