Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. organizacyjno-kadrowych
Miejsce pracy: Sorkwity
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat organizacyjno-kadrowy
Data udostępnienia: 2018-07-19
Ogłoszono dnia: 2018-07-19 przez Małgorzata Rzekanowska
Termin składania dokumentów: 2018-07-30 10:00:00
Nr ogłoszenia: 4
Zlecający: Urząd Gminy Sorkwity
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Do udziału w konkursie moga być dopuszczone osoby spełniające następujące wymogi:
1) posiadające obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku administracja,
3) minimum 2 letni staż pracy,
4) nie skazane prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystające z pełni praw publicznych,
6) posiadające umiejętności interpretacji stosowanego prawa, dobra znajomość obsługi komutera, umiejetności obsługi urządzeń biurowych: kserokopiarki, faksu, skanera , drukarki,
7) posiadające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
8) znające zagadnienia i przepisy z zakresu: ustaw:
- o pracownikach samorządowych oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw,
- o samorządzie gminnym,
- kodeks pracy,
- kodeks postepowania administracyjnego,
- o dostepie do informacji publicznej,
- o zamówieniach publicznych,
- o ochronie danych osobowych,
2. Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność analizy i syntezy informacji, umiejętność praktycznego stosowania prawa, umiejętność argumentowania,
2. umiejętność organizacji pracy, odporność na stres, obowiązkowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głownych zadań pracownika będzie należało prowadzenie spraw związanych z :
1) w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych:
a) obsługa sekretariatu Urzędu (ewidencja i ekspedycja przesyłek pocztowych, obsługa urządzeń łączności),
b) prowadzenie ewidencji skarg i wniosków mieszkańców kierowanych do Wójta, przekazywanie ich wg właściwości do załatwienia oraz pilnowanie terminowości ich załatwienia,
-
prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,d) prowadzenie rejestru zamówień publicznych dla Urzędu,
e) gospodarka pieczęciami i tablicą informacyjną, prowadzenie ewidencji,
f) prowadzenie biblioteki urzędowej, prenumeraty czasopism i wydawnictw,
g) prowadzenie zakupu opału i paliwa dla Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
h) współorganizowanie szkoleń z zakresu BHP i p.poż.,
i) rozliczanie w stosunku miesięcznym paliwa samochodu służbowego oraz czasu pracy kierowcy,
j) gospodarka drukami ścisłego zarachowania i formularzami oraz zaopatrzenie materiałowe na cele administracji zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
2) w zakresie kadr:
a) prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników podległych jednostek organizacyjnych,
b) załatwianie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem z pracy pracowników Urzędu oraz osób z jednostek podległych i nadzorowanych, z którymi nawiązany jest stosunek pracy przez Wójta,
c) opracowywanie projektu planów urlopów wypoczynkowych i prowadzenie ewidencji udzielonych urlopów,
d) sporządzanie zaświadczeń, świadectw pracy i projektów opinii w sprawach osobowych,
e) sporządzanie okresowej sprawozdawczości w sprawach osobowych.
-
Sprawowanie nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi w charakterze: kierowcy, sprzątaczki, pracownika gospodarczego.
3. wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta lub Sekretarza.
V. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z dokładym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:
1) potwierdzajacych kwalifikacje zawodowe i wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
2) o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
3) posiadanie wymaganego stażu (świadectwa pracy i inne),
4. ewentualne posiadane referencje,
5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem*,
6. oświadczenia podpisane własnoręcznym podpisem:*
a) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na stanowisku urzędniczym,
d) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych.
e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
* pkt 5- 6 lit. a - d - druki można otrzymać w siedzicie Urzędu Gminy lub pobrać ze strony BIP.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-30 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 30.07.2018 r. do godz. 10.00
- w sekretariacie Urzędu gminy Sorkwity (pokój nr 1) lub
- drogą pocztową na adres:
Urząd Gminy Sorkwity
ul. Olsztyńska 16 A
ul. Olsztyńska 16 A
11-731 Sorkwity
w zamkniętych kopertach z dopiskiem : "Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze- Referenta ds. Organizacyjno-Kadrowych w Urzędzie Gminy Sorkwity".
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Lista kandydatów, spełniających wymagania formale oraz wynik naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Sorkwity (http://bip.gminasorkwity.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sorkwity.
Kandydaci spełniajacy wymagania formalne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Przed przystapieniem do rozmowy z kandydatami dopuszczonymi do postepowania konkursowego Komisja ma prawo żądać okazania dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość oraz posiadane obywatelstwo.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Sorkwity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Rzekanowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Rzekanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-19 15:05:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kazimierz Piaścik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-19 15:12:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kazimierz Piaścik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-06 17:33:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2663 raz(y) |