Sekretarz / Z-ca Wójta
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-04-07 08:00:39 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Małgorzata Rzekanowska
Kontakt:
tel. 89-742-81-70
e-mail:
Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
1)zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności,
2)wykonywanie czynności wobec Wójta z zakresu prawa pracy, z wyłączeniem nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, ustalania wysokości wynagrodzenia,
3)organizacja służby przygotowawczej i egzaminu kończącego tę służbę dla nowo zatrudnianych pracowników na stanowiskach urzędniczych,
4)opracowywanie projektów aktów normatywnych regulujących organizację Gminy i Urzędu,
5) inicjowanie zmian organizacyjnych i personalnych mogących usprawnić funkcjonowanie Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych;
6)nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,
7)nadzór nad zasadą terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli,
8)nadzór nad przestrzeganiem porządku prawnego w Urzędzie,
9)koordynacja kontroli zarządczej Urzędu i jednostek organizacyjnych gmin,
10) inicjowanie i tworzenie warunków podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu,
11)nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
12)współpraca z Radą,
13)współpraca z sołectwami w zakresie organizacji zebrań wiejskich,
14)wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. wyborów – urzędnika wyborczego, który współdziała z Krajowym Biurem Wyborczym w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez organy samorządu gminy, wynikających z przepisów Kodeksu wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie.
15)Wykonywanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie,
16)wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
17)wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Wójta,
18)zatwierdzanie dokumentów finansowo – księgowych,
19)przygotowanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników na stanowiskach samodzielnych oraz koordynacja dokonywania ocen w referatach Urzędu,
20) w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:
a) opracowywanie i prowadzenie stałej aktualizacji dokumentów obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
b) realizacja zadań z zakresu zabezpieczenia działania wczesnego wykrywania zagrożeń w czasie pokoju,
c) przygotowywanie do działania formacji obrony cywilnej oraz udzielanie pomocy w tym zakresie zakładom pracy,
d) organizowanie i nadzorowanie czynności związanych z powołaniem i zapewnieniem sprawnego działania technicznego systemów OC,
e) organizowanie i prowadzenie szkoleń formacji obrony cywilnej, pracowników administracji samorządowej, zakładów pracy z zakresu obrony cywilnej,
f) magazynowanie i konserwacja oraz prowadzenie ewidencji sprzętu obrony cywilnej zgodnie z obowiązującymi przepisami w Urzędzie Gminy Sorkwity i zakładach pracy,
g) prowadzenie zadań gminy w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych,
h) utrzymywanie w stałej gotowości dokumentacji związanej z osiąganiem wyższych stanów gotowości obronnej Urzędu oraz innej dokumentacji obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
i) przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i zagrożeń w czasie pokoju oraz planowanie na bieżąco świadczeń osobistych i rzeczowych w ramach powszechnego obowiązku obrony.
1)zastępowanie Wójta podczas jego nieobecności,
2)wykonywanie czynności wobec Wójta z zakresu prawa pracy, z wyłączeniem nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, ustalania wysokości wynagrodzenia,
3)organizacja służby przygotowawczej i egzaminu kończącego tę służbę dla nowo zatrudnianych pracowników na stanowiskach urzędniczych,
4)opracowywanie projektów aktów normatywnych regulujących organizację Gminy i Urzędu,
5) inicjowanie zmian organizacyjnych i personalnych mogących usprawnić funkcjonowanie Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych;
6)nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie,
7)nadzór nad zasadą terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli,
8)nadzór nad przestrzeganiem porządku prawnego w Urzędzie,
9)koordynacja kontroli zarządczej Urzędu i jednostek organizacyjnych gmin,
10) inicjowanie i tworzenie warunków podnoszenia kwalifikacji przez pracowników Urzędu,
11)nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,
12)współpraca z Radą,
13)współpraca z sołectwami w zakresie organizacji zebrań wiejskich,
14)wykonywanie funkcji pełnomocnika ds. wyborów – urzędnika wyborczego, który współdziała z Krajowym Biurem Wyborczym w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez organy samorządu gminy, wynikających z przepisów Kodeksu wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jej podstawie.
15)Wykonywanie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Urzędzie,
16)wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
17)wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Wójta,
18)zatwierdzanie dokumentów finansowo – księgowych,
19)przygotowanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników na stanowiskach samodzielnych oraz koordynacja dokonywania ocen w referatach Urzędu,
20) w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego:
a) opracowywanie i prowadzenie stałej aktualizacji dokumentów obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
b) realizacja zadań z zakresu zabezpieczenia działania wczesnego wykrywania zagrożeń w czasie pokoju,
c) przygotowywanie do działania formacji obrony cywilnej oraz udzielanie pomocy w tym zakresie zakładom pracy,
d) organizowanie i nadzorowanie czynności związanych z powołaniem i zapewnieniem sprawnego działania technicznego systemów OC,
e) organizowanie i prowadzenie szkoleń formacji obrony cywilnej, pracowników administracji samorządowej, zakładów pracy z zakresu obrony cywilnej,
f) magazynowanie i konserwacja oraz prowadzenie ewidencji sprzętu obrony cywilnej zgodnie z obowiązującymi przepisami w Urzędzie Gminy Sorkwity i zakładach pracy,
g) prowadzenie zadań gminy w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych,
h) utrzymywanie w stałej gotowości dokumentacji związanej z osiąganiem wyższych stanów gotowości obronnej Urzędu oraz innej dokumentacji obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
i) przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i zagrożeń w czasie pokoju oraz planowanie na bieżąco świadczeń osobistych i rzeczowych w ramach powszechnego obowiązku obrony.