ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy SorkwityDrukuj informację Zamówienie publiczne: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Sorkwity

Szczegóły informacji

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Sorkwity

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Termin składania ofert / wniosków: 2016-06-21 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-06-21 09:30:00

Treść:

Sorkwity, dnia 10 czerwca 2016 r.
Nasz znak:
RBG.7013.1.2016

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
 
1.Zamawiający :
Gmina Sorkwity
ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
NIP 742-212-31-60
tel. 89 742 81 79, e-mail:sorkwity.gmina@mragowo.net
 
Gmina Sorkwity zaprasza do przedstawienia oferty cenowej w postępowaniu na "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Sorkwity”
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na demontażu, transporcie i unieszkodliwianiu azbestu i wyrobów zawierających azbest (płyty faliste azbestowo-cementowe) z obiektów budowlanych (mieszkalnych i gospodarczych) z nieruchomości należących do osób fizycznych.
Wszystkie nieruchomości znajdują się na terenie gminy Sorkwity w następujących miejscowościach: Borowe, Burszewo, Warpuny, Rozogi, Sorkwity, Nibork, Kozarek Mały.
Zakres zadania obejmuje: demontaż płyt falistych azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych przeznaczonych do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniami (wnioskami) właścicieli budynków określona została na około 966 m2 tj. 10,62 Mg. Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwieniem na składowisku odpadów niebezpiecznych płyt falistych azbestowo-cementowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych zgodnie ze zgłoszeniem (wnioskiem) właścicieli budynków została określona na około 6570 m2 tj. 72,26 Mg. Organizację i zabezpieczenie placu robót. Uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót wraz z zapleczem. Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta przekazania odpadu). Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko – miejsca utylizacji (karta przekazania odpadu). Wykonawca będzie posiadał umowę ze składowiskiem przystosowanym do odbioru odpadów zawierających azbest wraz z oświadczeniem ze składowiska o gotowości przyjęcia odpadów od wykonawcy z bieżącą datą.
Wykonawca będzie spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Z 2005 r. Nr 216 poz. 1824).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją zamówienia.
Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Wykaz, o którym mowa będzie zawierał oznaczenia nieruchomości/budynków, z których mają być usunięte wyroby zawierające azbest. Wykonawca samodzielnie ustali termin wykonania prac z właścicielami posesji.
Planowana do usunięcia powierzchnia pokryć dachowych może ulec zmniejszeniu o ile właściciele budynków mieszkalnych i gospodarczych odstąpią od realizacji zadania.
Z każdym właścicielem nieruchomości należy sporządzić rozliczenie zadania poprzez spisanie z nim protokołu, w którym należy podać imię i nazwisko właściciela nieruchomości oraz adres nieruchomości, z której został usunięty azbest, dane dotyczące ilości azbestu w m2 i Mg, który został zdemontowany, przetransportowany i zutylizowany. Na protokołach powinny znajdować się podpisy właściciela nieruchomości i Wykonawcy.
W ramach zadania przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji kosztów kwalifikowanych ze środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie nieprzekraczające 680 zł za 1 tonę unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest.
 
UWAGA! Suma cen brutto demontażu, transportu i utylizacji 1 Mg azbestu nie może przekroczyć 680 zł.
 
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
  1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  2. aktualną umowę ze składowiskiem odpadów zajmującym się utylizacją odpadów niebezpiecznych zawierających azbest,
  3. dokumenty potwierdzające ukończone szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest przez osoby uczestniczące w realizacji powierzonego zadania;
d) kopię polisy ubezpieczeniowej
 
4. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od podpisania umowy do 30.09.2016 r.
5.Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawierać powinna wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia opisanych w pkt 2 niniejszego zaproszenia.
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) ofertę cenową – załącznik nr 1
b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
c) podpisany projekt umowy – załącznik nr 3
7. Warunki płatności: przelew 30 dni po wystawieniu faktury i protokólarnym odbiorze zamówienia.
8. Opis sposobu przygotowania ofert.
1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamówienie nie może być powierzone do realizacji podwykonawcy.
4. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej w języku polskim.
5. Do oferty należy dołączyć komplet dokumentów żądanych w pkt 3 niniejszego zaproszenia. Wszelkie kserokopie zaświadczeń i innych dokumentów dołączonych do oferty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu firmy.
6.Wszelkie poprawki muszą być dokonane w sposób czytelny i opatrzone parafą osoby podpisującej ofertę.
9. Termin składania ofert: do dnia 21 czerwca 2016 r., do godz. 9.00
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity - pokój nr 1, w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczątką Wykonawcy z napisem „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sorkwity” lub drogą elektroniczną na adres: sorkwity.gmina@mragowo.net
10. Termin otwarcia ofert: 21 czerwca 2016r., godz. 9.30 w gabinecie Wójta Gminy Sorkwity.
11. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
12. Warunki płatności: przelew 30 dni po wystawieniu faktury i protokólarnym odbiorze zamówienia.
13. Informacji na temat postępowania udziela: Sylwia Cesarek tel. 89 742 85 33
14. Pozostałe informacje:
Postępowanie na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) nie jest objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Postępowani prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 10/2014 Wójta Gminy Sorkwity z dnia 7 lipca 2014 r w sprawie ustalenia regulaminu realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawa do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
 
 
 
Wójt Gminy Sorkwity
(-) Józef Maciejewski
 
 
Załączniki:
1.Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sylwia Cesarek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Cesarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-13 19:46:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kazimierz Piaścik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-13 19:50:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kazimierz Piaścik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-06-24 11:24:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
871 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony