Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA KARNISZY WRAZ Z AKCESORIAMI NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY. Drukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA KARNISZY WRAZ Z AKCESORIAMI NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.Szczegóły informacji
DOSTAWA KARNISZY WRAZ Z AKCESORIAMI NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Zakup
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach
Termin składania ofert / wniosków: 2018-11-23 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2018-11-23 09:15:00
Treść:
Sorkwity, dnia 14 listopada 2018 r.
Znak: GOPS.262.06.2018
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
Gmina Sorkwity zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wykonanie zadania pod nazwą: DOSTAWA KARNISZY WRAZ Z AKCESORIAMI NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.
1. Zamawiający:
Gmina Sorkwity
ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
NIP 742-212-31-60
tel. 89 742-85 -40, email: gops3@sorkwitygops.pl
Miejsce publikacji ogłoszenia: tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego,
strona internetowa Zamawiającego: http://bip.gminasorkwity.pl/
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa karniszy wraz z akcesoriami na potrzeby Klubu „Senior+” w Gminie Sorkwity , ul. Szkolna 5, 11-731 Sorkwity
2.2.Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Wyposażenie klubu Senior + w karnisze wraz z akcesoriami
2.3.Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:
Wyposażenie do „Klubu Senior+” w Sorkwitach
1. Wyposażenie sali
1. karnisze:
§ 5 sztuk karniszy podwójnych szynowych podsufitowych (PCV) o wymiarze każdy po3 m
§ Osłona do karnisza: 5 szt. po 3 m
§ Zaślepki na karnisze: 10 sztuk
§ Łącznik do karniszy 1 szt.
§ Żabki 300 szt.
§ Kołki: 10 szt.
§ Śruby długości 5 cm: 10 szt.
1. Uwagi i zalecenie: Zaleca się, aby Wykonawca dostarczył zamawiane przedmioty i je zamontował.
Transport materiałów oraz praca sprzętu nie mogą stanowić utrudnienia ani zagrożenia dla eksplantacji i użytkowania obiektu (obiekt czynny jest poniedziałek -piątek - 8.00 - 19.00 i sobota - 9.00 - 17.00 (godziny otwarcia biblioteki)).
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w dostawach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. Niniejsza regulacja obejmuje także przypadkową utratę lub uszkodzenie, jak np. w wyniku działania sił natury.
3. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu dostawy. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na dostarczone przedmioty na okres minimum 24 miesięcy.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2).
4. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2018 r.
5. Kryteria oceny ofert:
1) najniższa cena – 100%
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawierać powinna wszelkie koszty związane z wykonaniem zadania. Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena oferty spośród złożonych
ofert podlegających badaniu
liczba punktów przyznanych badanej ofercie = ____________________ x 100
według kryterium „Cena”
cena oferty badanej
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) ofertę cenową – załącznik nr 1
b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
7. Termin składania ofert: do dnia 23 listopada 2018 r. do godz. 09.00
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Sorkwitach ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity – pokój nr 1, faxem: 89 742 85 30 lub drogą elektroniczną na adres: gops3@sorkwitygops.pl
8. Termin otwarcia ofert: 23 listopada 2018 r. 9.15
9. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
10. Warunki płatności: przelew 21 dni po dokonaniu bezusterkowego dostarczenia
i zamontowania przedmiotów i wystawieniu faktury.
i zamontowania przedmiotów i wystawieniu faktury.
11. Informacji na temat postępowania udziela: Bożena Rudnicka tel. 89 742 85 39.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
12. Pozostałe informacje:
1. Postępowanie na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie jest objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 10/2014 Wójta Gminy Sorkwity z dnia 7 lipca 2014 r w sprawie ustalenia regulaminu realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
5 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity reprezentowana przez Wójta Gminy Sorkwity (Ul. Olsztyńska 16 A, 11-731 Sorkwity, tel. (89) 742-81-79).
§ W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: DOSTAWA KARNISZY WRAZ Z AKCESORIAMI NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY. Drukuj informację Zamówienie publiczne: DOSTAWA KARNISZY WRAZ Z AKCESORIAMI NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Sorkwity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Rudnicka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-11-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Długozima-Cyba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-11-14 14:59:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kazimierz Piaścik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-11-14 14:59:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kazimierz Piaścik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-23 14:22:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 245 raz(y) |