Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI TRANSPORTU NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY. Drukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI TRANSPORTU NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.Szczegóły informacji
WYKONANIE USŁUGI TRANSPORTU NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Zapytanie ofertowe
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach
Termin składania ofert / wniosków: 2019-04-15 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-04-15 09:15:00
Treść:
Sorkwity, dnia 29 marca 2019 r.
Znak: GOPS.262.01.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
Gmina Sorkwity zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wykonanie zadania pod nazwą: WYKONANIE USŁUGI TRANSPORTU NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.
1. Zamawiający:
Gmina Sorkwity
ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
NIP 742-212-31-60
tel. 89 742-85 -40, email: gops3@sorkwitygops.pl
Miejsce publikacji ogłoszenia: tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego,
strona internetowa Zamawiającego: http://bip.gminasorkwity.pl/
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykonanie usługi transportu , na potrzeby Klubu „Senior+” w Gminie Sorkwity , ul. Szkolna 5, 11-731 Sorkwity
2.2. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Usługa transportu na trasie Sorkwity – Supraśl –Białystok - Sorkwity
2.3. Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:
Usługa transportu zbiorowego uczestników „Klubu Senior+” w Sorkwitach
a) 1. Usługa transportu dla 16 osób na trasie Sorkwity – Supraśl –Białystok – Sorkwity, dnia 07 czerwca 2019 roku. Realizowana od godz 8.30, czas powrotu do Sorkwit uzależniony od godziny zakończenia spektaklu muzycznego (przewidywany czas zakończenia godz. 21.40)
1. Uwagi i zalecenie: Zaleca się, aby Wykonawca miał na uwadze odpowiedni komfort i wygodę wykonanej usługi do potrzeb osób w wieku senioralnym.
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących.
3. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu usługi.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2).
4. Termin wykonania zamówienia: 07 czerwca 2019 roku
5. Kryteria oceny ofert:
1) najniższa cena – 100%
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawierać powinna wszelkie koszty związane z wykonaniem zadania. Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena oferty spośród złożonych
ofert podlegających badaniu
liczba punktów przyznanych badanej ofercie = ____________________ x 100
według kryterium „Cena”
cena oferty badanej
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) ofertę cenową – załącznik nr 1
b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
7. Termin składania ofert: do dnia 15 kwietnia 2019 r. do godz. 09.00
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Sorkwitach ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity – pokój nr 1, faxem: 89 742 85 30 lub drogą elektroniczną na adres: gops3@sorkwitygops.pl
8. Termin otwarcia ofert: 15 kwietnia 2019 r. 9.15
9. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
10. Warunki płatności: przelew 21 dni po dokonaniu usługi.
11. Informacji na temat postępowania udziela: Joanna Wachocka tel. 89 742 85 39.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą
przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
12. Pozostałe informacje:
1. Postępowanie na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie jest objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 10/2014 Wójta Gminy Sorkwity z dnia 7 lipca 2014 r w sprawie ustalenia regulaminu realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
5 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity reprezentowana przez Wójta Gminy Sorkwity (Ul. Olsztyńska 16 A, 11-731 Sorkwity, tel. (89) 742-81-79).
§ W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI TRANSPORTU NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY. Drukuj informację Zamówienie publiczne: WYKONANIE USŁUGI TRANSPORTU NA POTRZEBY KLUBU „SENIOR+” W GMINIE SORKWITY.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Sorkwity |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Wachocka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-01 17:19:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kazimierz Piaścik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-01 17:23:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kazimierz Piaścik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-19 11:15:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 258 raz(y) |