ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Prace remontowe na budynku Szkoły Podstawowej im. Ireny Sendlerowej w WarpunachDrukuj informację Zamówienie publiczne: Prace remontowe na budynku Szkoły Podstawowej im. Ireny Sendlerowej w Warpunach

Szczegóły informacji

Prace remontowe na budynku Szkoły Podstawowej im. Ireny Sendlerowej w Warpunach

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zakład Obsługi Szkół w Sorkwitach

Termin składania ofert / wniosków: 2019-06-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-06-04 10:15:00

Treść:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
Znak: ZOS.343.2.2.2019
1. Zamawiający:
Szkoła Podstawowa im. Ireny Sendlerowej w Warpunach z siedzibą w Zyndakach
Zyndaki 2, 11-731 Sorkwity, tel. (89) 742 94 23, e-mail: zespwarpuny@wp.eu
w imieniu, którego działa Zakład Obsługi Szkół w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, tel. (89) 742 85 43, e-mail: zossor@wp.pl
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Wymiana pokrycia dachowego (papa) wraz z demontażem świetlików balkonowych oraz naprawa części elewacji, posadzki balkonowej.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar stanowiący załącznik do zaproszenia. Zastrzega się, że przedmiar robót załączony do niniejszego zaproszenia ma charakter poglądowy.
Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest zapoznać się na miejscu z planowanym zakresem robót w celu dokonania właściwej kalkulacji ceny, która uwzględni wszelkie niezbędne do wykonania roboty.
Na w/w przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli 48 miesięcy gwarancji jakości, licząc ten okres od daty końcowego odbioru robót lub od daty usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone.
 
3. Termin wykonania zamówienia : do 4 sierpnia 2019 r.

4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

b) posiadają zdolności techniczne lub zawodowe oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 
5. Do oferty należy dołączyć :
a) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zaproszenia.
b) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 2 do zaproszenia.

6. Kryteria oceny ofert :
- cena - 60 %
- termin wykonania zamówienia - do 04.08.2019 r. - 40 %

7. Oferty należy składać w biurze Zakładu Obsługi Szkół w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16 A,
11-731 Sorkwity, w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczątką Wykonawcy z napisem
Prace remontowe na budynku Szkoły Podstawowej im. Ireny Sendlerowej w Warpunach".
Termin składania ofert upływa dnia 04.06.2019 r. do godz. 1000
Termin otwarcia ofert : 04.06.2019 r. godz. 1015
Oferenci zostaną powiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty telefonicznie do dnia 06.06.2019 r.

8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty upływu terminu do zgłaszania ofert.

 
9. Warunki płatności: Płatność nastąpi po bezusterkowym protokólarnym odbiorze zamówienia przelewem w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury na adres:.
Nabywca: Gmina Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity NIP 742-21-23-160
Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Ireny Sendlerowej w Warpunach z siedzibą w Zyndakach, Zyndaki 2, 11-731 Sorkwity

10. Uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Zofia Leske, tel. 89 742 85 43 w godz. 800 - 1400
11. Pozostałe informacje:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 i 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
  2. Formularz ofertowy.
  3. Przedmiar robót
Dyrektor Zakładu Obsługi Szkół w Sorkwitach (-) Małgorzata Tumińska
 
 
 
 
 
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Obsługi Szkół w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, tel. 89 742 85 43, email: zossor@wp.pl
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Obsługi Szkół w Sorkwitach jest Pani Zofia Leske, email: zossor@wp.pl, tel. 897428543 *;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na "Remont dachu z elewacją nad balkonami w Szkole Podstawowej im. Ireny Sendlerowej w Warpunach z siedzibą w Zyndakach" prowadzonym w trybie zaproszenia do złożenia ofert w trybie zamówienia o wartości poniżej kwoty 30 000 euro;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Tumińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-24 08:30:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kazimierz Piaścik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-24 08:33:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kazimierz Piaścik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-04 14:08:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony