ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw w miejscowości Pustniki. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw w miejscowości Pustniki.

Szczegóły informacji

Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw w miejscowości Pustniki.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Termin składania ofert / wniosków: 2019-06-21 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-06-21 09:30:00

Treść:

Sorkwity, dnia 07.06.2019 r.
Znak: RBG.7013.37.2019
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
1. Zamawiający:
            Gmina Sorkwity
            ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
            NIP 742-212-31-60 tel. 89 742-81 -79, e-mail: sorkwity.gmina@mragowo.net
 
Na podstawie art. 4 pkt 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający, zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty cenowej na:
 
ZAKUP, DOSTAWĘ I MONTAŻ URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH NA PLAC ZABAW
W MIEJSCOWOŚCI PUSTNIKI
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami na plac zabaw w miejscowości Pustniki (dz. nr ew. 120/25 obręb Pustniki), gm. Sorkwity.  
  2. Urządzenia zabawowe:
Urządzenie
Ilość
Minimalne wymagania techniczne (lub równoważne)
Huśtawka podwójna 
 
Szt. 1
Konstrukcja z drewna klejonego warstwowo; urządzenie montowane na stalowych kotwach, kapturki; z siedziskiem kubełkowym rozpinanym oraz nierozpinanym; minimalne wymagania: dł. 320 x szer. 240 x wys. 220 cm   
Sprężynowiec pojedynczy   
Szt. 1
 
minimalne wymagania: dł. 110 x szer. 35 x wys. 90 cm, wykonane z płyty HDPE, metalowa sprężyna, kształt – żaba
Trójkąt sprawnościowy  
Szt. 1
 
Składający się z: m.in. z ściany wspinaczkowej, drabiny liniowej, kratownicy; Konstrukcja z drewna klejonego warstwowo; liny zbrojone PP; kamienie do wspinania; kapturki; urządzenie montowane na stalowych kotwach;
Kółko i krzyżyk
Szt. 1
 
minimalne wymagania: dł. 100 x szer. 16 x wys. 160 cm; konstrukcja z drewna klejonego, cylindry z tworzywa, kapturki, montaż na kotwach metalowych
 
  1. Podłoże z trawy w związku z tym konstrukcja powinna być dostosowana do bezpiecznego upadku w tym terenie. Śruby ocynkowane, zabezpieczone zaślepkami z tworzywa. Elementy konstrukcyjne zakończone od góry kapturkami z tworzywa.      
  2. Na ww. przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 48 miesięcy gwarancji jakości, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone.
  3. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem planowanym do montażu urządzeń celem właściwej kalkulacji uwzględniającej wszelkie niezbędne do wykonania roboty.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  2. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2).
 
4. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 23 sierpnia 2019 r.
 
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%
Cena brutto za całość zamówienia. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, a jego oferta nie zostanie odrzucona. Walutą obowiązującą jest PLN.
Wartość kryterium cena będzie liczona według wzoru:
ilość pkt. = cena najniższej oferty/cenę ocenianej oferty x 100%
 
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
  1. ofertę cenową (cena oferty winna obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca przy realizacji zamówienia, razem z następującymi kosztami - podatek VAT, koszty transportu, koszty montażu i przygotowania terenu), którą należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 od niniejszego zapytania;
  2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2;
  3. oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają certyfikaty i aprobaty techniczne. (Ww. dokumenty zostaną przekazane Zamawiający w dniu odbioru);
  4. Dane dotyczące przestrzeni minimalnej urządzenia (tzw. strefa bezpieczeństwa) w szczególności: - wysokości swobodnego upadku, - dostępność części zapasowych
 
7. Termin składania ofert: do dnia 21 czerwca 2019 r., do godz. 09.00
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Sorkwitach ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity – pokój nr 1, fax-em: 89 742 85 30 lub drogą elektroniczną na adres: sorkwity.gmina@mragowo.net
8. Termin otwarcia ofert: 21 czerwca 2019 r., godz. 09.30
9. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
10. Warunki płatności: przelew 21 dni po wystawieniu faktury i bezusterkowym protokólarnym odbiorze zamówienia.
11. Informacji na temat postępowania udziela: Teresa Poważa-Jędrzejczyk tel. 89 742 85 37.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
 
12. Pozostałe informacje:
1. Postępowanie na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie jest objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 10/2014 Wójta Gminy Sorkwity z dnia 7 lipca 2014 r. w sprawie ustalenia regulaminu realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity reprezentowana przez Wójta Gminy Sorkwity (Ul. Olsztyńska 16 A, 11-731 Sorkwity, tel. (89) 742-81-79).
  • W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;  
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają                        z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;  
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Poważa-Jędrzejczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-13 09:26:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kazimierz Piaścik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-13 09:27:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kazimierz Piaścik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-13 09:32:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
278 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony