ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowia oświetlenia drogowego (rozdział instalacji) w miejscowości Jędrychowo, gm. Sorkwity Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowia oświetlenia drogowego (rozdział instalacji) w miejscowości Jędrychowo, gm. Sorkwity

Szczegóły informacji

Budowia oświetlenia drogowego (rozdział instalacji) w miejscowości Jędrychowo, gm. Sorkwity

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Inne

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Termin składania ofert / wniosków: 2019-07-09 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2019-07-09 09:30:00

Treść:

Sorkwity, dnia 1 lipca 2019 r.
Znak: RBG.7013.52.2019
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
1. Zamawiający:
            Gmina Sorkwity
            ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
            NIP 742-212-31-60
            tel. 89 742-81-79, e-mail: sorkwity.gmina@mragowo.net
 
Gmina Sorkwity zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wykonanie zadania polegającego na:
budowie oświetlenia drogowego (rozdział instalacji) w miejscowości Jędrychowo, gm. Sorkwity (działka nr ew. 36 obręb Jędrychowo)
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego (rozdział instalacji) w miejscowości Jędrychowo, gm. Sorkwity (działka nr ew. 36 obręb Jędrychowo) zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nr P/18/043217 z dn. 22.08.2018 r. (załącznik nr 3 do zaproszenia). Zakres prac obejmuje:
  1. wykonanie projektu przyłącza - zasilania oświetlenia drogowego wraz uzyskaniem niezbędnego uzgodnienia w zakładzie energetycznym
  2. zabudowa szafki licznikowej wraz ze sterowaniem
  3. wykonanie przyłącza od szafki do słupów oświetleniowych - 30 m.b.
  4. przegląd instalacji istniejącej zasilania słupów oświetleniowych
  5. wymiana tabliczek bezpiecznikowych w wnękach słupów oświetleniowych
  6. wymiana opraw oświetleniowych istniejących na nowe typu LED (szt. od 4 do 6)
 
2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
 
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia)
 
4. Termin wykonania zamówienia: 30 września 2019 r.
 
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawierać powinna wszelkie koszty związane z prawidłowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia.
 
 
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) ofertę cenową – załącznik nr 1
b)  oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
 
7. Termin składania ofert: do dnia 9 lipca 2019 r., do godz. 09.00
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Sorkwitach ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity – pokój nr 1, fax: 89 742 85 30 lub drogą elektroniczną na adres: sorkwity.gmina@mragowo.net
 
8. Termin otwarcia ofert: do dnia 9 lipca 2019 r., do godz. 09.30
 
9. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.
 
10. Warunki płatności: przelew 21 dni po wystawieniu faktury i protokólarnym odbiorze zamówienia.
 
11. Informacji na temat postępowania udziela: Teresa Poważa-Jędrzejczyk tel. 89 742 85 37.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
 
12. Pozostałe informacje:
1. Postępowanie na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie jest objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 10/2014 Wójta Gminy Sorkwity z dnia 7 lipca 2014 r w sprawie ustalenia regulaminu realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity reprezentowana przez Wójta Gminy Sorkwity (Ul. Olsztyńska 16 A, 11-731 Sorkwity, tel. (89) 742-81-79).
  • W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowy
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  3. Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej nr P/18/043217 z dn. 22.08.2018 r.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Poważa-Jędrzejczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-01 18:58:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kazimierz Piaścik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-01 19:01:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kazimierz Piaścik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-12 10:31:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
278 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony