ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody.

Szczegóły informacji

Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Termin składania ofert / wniosków: 2020-03-11 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-03-11 09:30:00

Treść:

Sorkwity, dnia 25 lutego 2020 r.
Nasz znak: RBG.7013. .2020
 
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT W TRYBIE ZAMÓWIENIA
o wartości poniżej kwoty 30 000 euro
 
Gmina Sorkwity zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na wykonanie zadania pod nazwą: Opracowanie analiz ryzyka dla wszystkich ujęć wody pitnej zarządzanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Warpunach zlokalizowanych na terenie gminy Sorkwity, niezbędnych do ustanowienia stref ochronnych dla każdego z tych ujęć wraz ze sporządzeniem wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia stref ochronnych obejmujących teren ochrony pośredniej.
 
1. Nazwa i adres Zamawiającego
 
Gmina Sorkwity
11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A,
tel. 89 742 81 79, faks 89 742 85 30
NIP 742 212 31 60, REGON 510742741
e-mail:sekretariat@ugsorkwity.pl
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 299/10 i 302/6 obręb Warpuny, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
2. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 85/2 i 85/1 obręb Szymanowo, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
3. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 132/3 obręb Gizewo, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
4. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 138/11 i 138/5 obręb Stary Gieląd, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
5. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 62/51 obręb Sorkwity, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
6. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 158/18 obręb Nibork w miejscowości Kozarek Wielki , niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
7. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 75/8 obręb Sorkwity w miejscowości Miłuki, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
8. Opracowanie analizy ryzyka dla ujęcia wody zlokalizowanego na działce oznaczonej nr ew. 275/30, 275/31 i 275/10 obręb Kozłowo, niezbędnej do ustanowienie strefy ochronnej oraz sporządzenie wniosku do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego ws. ustanowienia strefy ochronnej obejmującej teren ochrony pośredniej.
 
II. Zakres usługi:
1) Opracowanie wniosku o ustanowienie stref ochrony pośredniej;
2) Analiza ryzyka:
1. Charakterystyka hydrogeologiczna obszaru zasobowego
1.1. Wprowadzenie
1.2. Ukształtowanie terenu zasobowego
1.3. Wody podziemne
1.4. Wody powierzchniowe
1.5. System retencji oraz zabezpieczenia przeciwpowodziowe
1.6. Powierzchniowe zasilanie ujęcia
2. Opis zagospodarowania terenu
2.1. Obszary ochrony przyrodniczej
2.2. Zagrożenia osuwiskowe
2.3. Zagrożenia powodziowe
2.4. Gospodarka wodno-ściekowa
2.5. Gospodarka odpadami
2.6. Rozpoznane zasoby kopalin
2.7. Sytuacja demograficzna
2.8. Charakterystyka istniejącej zabudowy. Założenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
3. Parametry techniczne ujęcia wody
4. Jakość wody surowej oraz uzdatnionej do spożycia
5. Identyfikacja zagrożeń zdrowotnych
5.1. Źródło potencjalnych zagrożeń zdrowotnych
5.2. Określenie dotkliwości następstw zagrożeń i prawdopodobieństwo ich wystąpienia
5.3. Analiza “ryzyka początkowego” i “ryzyka rezydualnego”
6. Wnioski z przeprowadzonej analizy ryzyka
7. Propozycja granic strefy obejmującej teren ochrony pośredniej
8. Propozycje nakazów, zakazów i ograniczeń dotyczących użytkowania gruntów oraz korzystania z wód na terenie stref obejmujących teren ochrony pośredniej
9. Spis rysunków i tabel
 
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, są w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2).
 
4. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od podpisania umowy do dnia 31 lipca 2020r.
5. Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%
Cena podana w ofercie jest ceną ryczałtową i zawierać powinna wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty – załącznik nr 1.
 
6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) ofertę cenową – załącznik nr 1
b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
c) podpisany projekt umowy – załącznik nr 3
 
7. Termin składania ofert: do dnia 06 marca 2020r., do godz. 9.00
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity - pokój nr 1, faxem:89 742 85 30 lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@ugsorkwity.pl
 
8. Termin otwarcia ofert: dnia 06 marca 2020r., godz. 9.30
 
9. Termin związania z ofertą wynosi: 30 dni.

 
10. Warunki płatności: Przelew 14 dnia od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury przez Wykonawcę.
11. Informacji na temat postępowania udziela: Tomasz Kawałek tel. 89 742 94 02. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
12. Pozostałe informacje:
1. Postępowanie na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z pózn. zm.) nie jest objęte przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 10/2014 Wójta Gminy Sorkwity z dnia 7 lipca 2014 r. w sprawie ustalenia regulaminu realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, do których zostało wystosowane zaproszenie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity reprezentowana przez Wójta Gminy Sorkwity (ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, tel. 89 742 81 79)
  • w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail; inspektor@ebi24.pl.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „odbiorcami Pani/Pana danych osobowych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
    - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
    - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
 
 
 
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3. Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sylwia Cesarek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-26 13:54:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kazimierz Piaścik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-26 13:57:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kazimierz Piaścik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-17 13:00:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
424 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony