ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kozłowo i RozogiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kozłowo i Rozogi

Szczegóły informacji

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kozłowo i Rozogi

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Finansowanie: Środki własne

Nr TED: RBG 340-1/ZP/2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-15 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Sorkwity pok. nr 1 Sekretariat, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity

Ogłoszono dnia: 2010-03-19 przez Maria Rolczyńska

Treść:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I. 1) NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE:
Gmina Sorkwity
ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
tel. (089) 742-81-79, fax (089) 742-85-30
e-mail: sorkwity.gmina@mragowo.net
Adres strony internetowej zamawiającego: www.test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kozłowo i Rozogi”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kozłowo oraz w miejscowości Rozogi.
Zakres robót w miejscowości Kozłowo obejmuje:
- Sieć kanalizacyjną grawitacyjną (łącznie z przykanalikami) – łącznie 1 964 m
- PVC 0,20 – 1730 m
- PVC 0,16 – 209 m
- przykanaliki PVC 0,16 – 25 m
- w tym przewierty - łącznie 68 m :
- P3-4 - 9 m
- P3-5 - 37 m
- P3-6 - 22 m
- Rurociągi tłoczne – łącznie 1 017 m
- PVC 160 – 5 m
- PE 40 – 217 m
- PE 50 – 172 m
- PE 63 – 623 m
- w tym przewierty - łącznie 35 m :
- P3-1 - 35 m
- Studnie rewizyjne z kręgów betowych - łącznie 54 szt.
Ø1000 mm, głębokości do 1,5 m – 22 szt.
Ø1000 mm, głębokości do 2,0 m – 18 szt.
Ø1000 mm, głębokości do 2,5 m – 2 szt.
Ø1200 mm, głębokości do 2,0 m – 3 szt.
Ø1200 mm, głębokości do 2,5 m – 3 szt.
Ø1200 mm, głębokości do 3,0 m – 6 szt.
- Pompownię ścieków P-1 z kręgów betonowych – szt. 1
Ø1200 mm wyposażonej w pompę (+ rezerwa), typu PIRANIA S17-2D = szt. 2
- Pompownię ścieków P-2 z kręgów betonowych – szt. 1
Ø1200 mm wyposażonej w pompę (+ rezerwa), typu PIRANIA S12-2D = szt. 2
- Pompownię ścieków P-3 z kręgów betonowych – szt. 1
Ø1000 mm wyposażonej w pompę, typu PIRANIA S12-2D = szt. 1

Zakres robót w miejscowości Rozogi obejmuje:
- Sieć kanalizacyjną grawitacyjną (łącznie z przykanalikami) – łącznie 1 436 m
- PVC 0,20 – 1138 m
- PVC 0,16 – 298 m
- w tym przewierty - łącznie 74 m :
- P3-4 - 24 m, szt. 2
- P3-6 - 50 m, szt. 4
- Rurociągi tłoczne – łącznie 2 874 m
- PE Dz50 – 168 m
- PE Dz63 – 4 m
- PE Dz75 – 2702 m
- w tym przewierty:
- P3-2 - 29 m, szt. 2
- Studzienki rewizyjne z kręgów betowych - łącznie 45 szt.
Ø1000 mm, głębokości do 1,5 m – 12 szt.
Ø1000 mm, głębokości do 2,0 m – 13 szt.
Ø1200 mm, głębokości do 2,0 m – 4 szt.
Ø1200 mm, głębokości do 2,5 m – 10 szt.
Ø1200 mm, głębokości do 3,0 m – 6 szt.
- Pompownię ścieków P-1 z polimerobetonu – szt. 1
Ø 1500 mm wyposażonej w pompę (+ rezerwa), typu PIRANIA M70-2D = szt. 2
- Pompownię ścieków P-2 z polimerobetonu – szt. 1
Ø 1200 mm wyposażonej w pompę (+ rezerwa), typu PIRANIA S12-2D = szt. 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0; 45.23.13.00-8; 45.23.24.23-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II 1.7) Czy przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających: tak:
Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej reki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Data zakończenia: 15.04.2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE WDIUM
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych).
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 14 kwietnia 2010 r. do godziny 10:00. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Za termin wniesienia wadium
w formie pieniężnej, zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy Mikołajki Oddział w Mrągowie Nr rachunku 64 9350 0001 0216 5293 2073 0002
z zalecanym dopiskiem: wadium dot. przetargu „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kozłowo
i Rozogi”.
5.W wypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wniesionego wadium należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Sorkwitach przy ul. Olsztyńskiej 16A.
Kasa Urzędu Gminy czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:15 do 14:30.
6.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie i kwocie, zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: na warunkach ustalonych w umowie stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności – załącznik nr 4 do SIWZ.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie
- Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: 1 robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej w systemie grawitacyjno - tłocznym o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto.
Powyższe informacje powinny wynikać z załączonego wykazu wykonanych robót budowlanych – wg załącznika nr 7 do SIWZ oraz powinny być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone.
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca powinien dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie.
Wykonawca musi przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.

4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Wykonawcy powinni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż kwota brutto ceny oferowanej.
Wykonawcy powinni posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto ceny oferowanej.
- Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
b)jest niezgodna z ustawą,
c)jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy;
d)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
e)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
f)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
g)zawiera błędy w obliczeniu ceny;
h)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy;
i)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1-4, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, o których mowa w rozdziale 6 SIWZ.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie oświadczeń wykonawcy
i złożonych dokumentów według kryterium: Wykonawca „spełnia” albo „nie spełnia” poszczególne warunki.
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
c)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych.
d)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców a nie pełnomocnika.
- Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
- Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.4). Informacja o doświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
4.1. Wykonawca w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) należy przedłożyć:
a)Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazywania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c)Oświadczenia stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
d)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.2.W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
a)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania art. 24 ust.1 pzp. (załącznik nr 5 do SIWZ).
b)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
c)Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.3) albo w pkt III.4)
1.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego formularza oferty – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
2.Od Wykonawcy wymaga się parafowanie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie
z załącznikiem nr 4 do SIWZ )
3.Wymagane jest także parafowanie i zaakceptowanie projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
4.Wykonawca zobowiązany jest załączyć potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tyś. zł).
5.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć sporządzone kosztorysy ofertowe uproszczone
z kalkulacjami szczegółowymi cen jednostkowych sporządzone o podstawę wyceny wskazaną przez Zamawiającego w przedmiarze robót, oddzielnie dla miejscowości Kozłowo oraz Rozogi.
6.Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego.
7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: przewiduje się wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy na skutek zdarzeń zewnętrznych, których skutków nie można było przewidzieć, w szczególności warunków atmosferycznych nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w terminie określonym w umowie. Przewiduje się również zmianę wynagrodzenia ryczałtowego, jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki procentowej podatku VAT na usługi budowlane. Ciężar udowodnienia powyższych okoliczności spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/ sorkwity_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A,
11-731 Sorkwity
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15 kwietnia 2010 r. godzina 10.00,
miejsce: Urząd Gminy Sorkwity pok. nr 1 Sekretariat, ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
IV.4.3) Termin związania z ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania 321 „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej” Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Sorkwity
(-) Piotr Wołkowicz


Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie zamawiającego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Maria Rolczyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Maria Rolczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-22 14:34:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Kopaniec
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-22 14:52:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Kopaniec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-07 15:59:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2221 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony