ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów i poradnictwa indywidualnego w związku z realizacją Projektu pod nazwą Aktywna Rodzina - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożony wykluczeniem społecznym realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów i poradnictwa indywidualnego w związku z realizacją Projektu pod nazwą Aktywna Rodzina - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożony wykluczeniem społecznym realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Szczegóły informacji

Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów i poradnictwa indywidualnego w związku z realizacją Projektu pod nazwą Aktywna Rodzina - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożony wykluczeniem społecznym realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 92043-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-05-04 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-05-04 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: Siedziba Zamawiającego w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A, pokój nr 13

Ogłoszono dnia: 2010-04-22 przez Dorota Długozima-Cyba

Treść:

 Zamawiający dokonał zmiany terminu składania ofert na dzień 04.05.2010r. g.12.00 w związku z modyfikacją treści ogłoszenia i SIWZ. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Nr GOPS-0743-PN/2010

Sorkwity: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów i poradnictwa indywidualnego w związku z realizacją Projektu pod nazwą Aktywna Rodzina - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożony wykluczeniem społecznym realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 92043-2010; data zamieszczenia: 22.04.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach , ul. Olsztyńska 16 A,
11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 742 85 40, faks 0-89 742 85 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, przygotowanie
i przeprowadzenie warsztatów, kursów i poradnictwa indywidualnego w związku z realizacją Projektu pod nazwą Aktywna Rodzina - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożony wykluczeniem społecznym realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów i poradnictwa indywidualnego w związku z realizacją Projektu pod nazwą Aktywna Rodzina - program aktywizacji społeczno-zawodowej osób zagrożony wykluczeniem społecznym realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sorkwitach na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego
w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta)

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku muszą posiadać, potwierdzone pisemnymi referencjami, doświadczenie w realizacji zamówień, których przedmiotem było/jest realizacja warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń w ramach Projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki [POKL], tj. powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub obecnie wykonywać, co najmniej 10 (dziesięć) zamówień, których przedmiotem było/jest realizacja warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń w ramach Projektów POKL, które były/są realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjne jednostki samorządu terytorialnego. Przy czym wartość przynajmniej trzech (3) wskazanych w wykazie zamówień nie może być mniejsza niż 80000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy). W przypadku zamówień obecnie wykonywanych (nie zakończonych), wartość zrealizowanej części każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 80000,00 PLN brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku muszą dysponować urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia w tym, w szczególności: 1) rzutnikami multimedialnymi - szt. 2; 2) laptopami - szt. 2

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku muszą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi niżej wymienione kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia: Trener - psycholog, posiadający: - wykształcenie wyższe- mgr psychologii, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył
w realizacji poradnictwa indywidualnego oraz warsztatów aktywizacyjnych skierowanych na pozyskiwanie kompetencji psychospołecznych Uczestników w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - minimum 3-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej. Trener - doradca zawodowy, posiadający: - wykształcenie wyższe , - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji poradnictwa indywidualnego oraz warsztatów doradztwa zawodowego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener - doradca edukacyjny, posiadający - wykształcenie wyższe, - minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trener, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył
w realizacji poradnictwa indywidualnego oraz warsztatów doradztwa edukacyjnego dla młodzieży
w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener - stylista i wizażysta, posiadający: - wykształcenie kierunkowe stylisty
i wizażysty, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów stylizacji i wizażu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener - florysta, posiadający: - wykształcenie wyższe, ukończone kursy kierunkowe (zawodowe), - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera,
- w okresie ostatnich 3 lat (licząc od terminu składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów stylizacji i wizażu w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Trener - specjalista w zakresie organizacji i zarządzania posiadający: - wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy/trenera, - w okresie ostatnich 3 lat (licząc od termin składania ofert) uczestniczył w realizacji warsztatów z zakresu zarządzania i/lub ekonomii w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy dla spełnienia powyższego warunku muszą: - posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy) lub posiadać zdolność kredytową
w wysokości co najmniej 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych, - posiadać polisę,
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, której suma ubezpieczenia wynosi co najmniej 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·               wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·               wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·               wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·               informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·               opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·               oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·               aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·               nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 50

·         2 - Wartość merytoryczna oferty - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Sorkwitach, ul. Olsztyńska 16A, pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest na podstawie umowy zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Długozima-Cyba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Długozima-Cyba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-22 15:09:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Kopaniec
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-22 15:16:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Kopaniec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-06 17:18:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1269 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony