ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont i modernizacja oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w Warpunach.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont i modernizacja oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w Warpunach.

Szczegóły informacji

Remont i modernizacja oraz doposażenie świetlicy wiejskiej w Warpunach.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 276054 - 2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-09-17 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-09-17 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Sorkwity - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2010-09-02 przez Teresa Poważa-Jędrzejczyk

Treść:

Nr powstępowania: RBG 341-6/ZP/2010
Niniejsze ogłoszenie o przetargu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 276054 - 2010; data
zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity , ul. Olsztyńska 16a, 11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-
89 742-81-79, faks 0-89 742-85-30.
· Adres strony internetowej zamawiającego:
http://www.test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja oraz doposażenie świetlicy
wiejskiej w Warpunach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.remont i modernizację budynku świetlicy wiejskiej w Warpunach polegającą m.in. na: 1.robotach remontowo -
budowlanych wewnętrznych, zmianie układu WC z dostosowaniem do korzystania przez osoby niepełnosprawne,
robotach pokrywczych i obróbkach blacharskich, dociepleniu budynku, remontu instalacji elektrycznej, c.o. i
wod-kan., utwardzeniu terenu. 2.zakup oraz montaż wyposażenia w świetlicy wiejskiej w Warpunach: 1) Zestaw
komputerowy z oprogramowaniem (W skład zestawu wchodzi: komputer, monitor, klawiatura, mysz - minimalne
wymagania: pamięć RAM 1GB, procesor 2 GHz, karta graficzna 512 MB, nagrywarka DVD, monitor LCD 19,
Windows XP, Office Basic 2007) - szt. 2; 2) Biurka komputerowe Minimalne wymagania: szerokość 110 cm,
wysokość 85 cm, głębokość 55 cm - szt. 2; 3) Krzesła do biurka komputerowego - Obrotowe, z miękkim
siedziskiem, z podłokietnikami - szt. 2; 4) Kuchenka mikrofalowa Minimalne wymagania: moc 800W, funkcja
rozmrażania i podgrzewania - szt. 1; 5) Stoły Okrągłe, średnica 1 m - szt. 7; 6) Stoły Okrągłe, średnica 1,5 m - szt.
4; 7) Stoły Prostokątne - szt. 5; 8) Krzesła Tapicerowane, profilowane - szt. 30; 9) Krzesła Profilowane z
metalową konstrukcją - szt. 35; 10) Stołki Przenośne, wysokość 0,8 m - 0,85 m, z oparciem- szt. 6; 11) Kanapa
Dwuosobowa - szt. 1; 12) Kanapa Narożna - szt. 2; 13) Lada Profilowana, wysokość 125 cm, szerokość 50-60 cm
- szt. 1 Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z miejscem ewentualnej lokalizacji
poszczególnych elementów wyposażenia. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy,
kompletny, oryginalny, sprawny technicznie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień
uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości
zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.26.25.20-2, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4,
45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.26.19.10-6, 45.26.26.00-7, 45.31.10.00-0, 39.10.00.00-3, 30.23.60.00-2,
39.71.13.62-4, 39.71.13.61-7, 39.17.20.00-8, 39.14.31.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana
będzie na podstawie oświadczenia w/g. formuły: spełnia - nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie minimum 2 robót remontowo - budowlanych o wartości nie mniejszej niż
100 000,00 zł brutto. Powyższe informacje powinny wynikać z załączonego wykazu
wykonanych robót budowlanych - wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz powinny być potwierdzone
dokumentami, że prace te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone. Ocena spełniania w/w warunku dokonana będzie na podstawie dostarczonych
dokumentów i oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w/g. formuły:
spełnia - nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4 do
siwz. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana będzie w/g formuły: spełnia - nie spełnia
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana będzie na
podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w złożonej ofercie w/g. formuły:
spełnia - nie spełnia
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· Ocena spełniania w/w warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia - załącznik nr 4.
Wykonawcy powinni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż kwota brutto ceny oferowanej. Ocena
spełniania w/w warunku dokonana będzie na podstawie dostarczonych dokumentów i
oświadczeń przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w/g. formuły: spełnia - nie
spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wypełnionego formularza oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 5
do SIWZ. 2 Od Wykonawcy wymaga się parafowanie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania zgodnie z załącznikiem br 4a di SIWZ) 3.Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć
sporządzone kosztorysy ofertowe uproszczone z kalkulacjami szczegółowymi cen jednostkowych sporządzone
o podstawę wyceny wskazaną przez Zamawiającego w przedmiarze robót, wraz z podsumowaniem kosztorysu
oraz wraz z zestawieniem kosztów wyposażenia świetlicy wiejskiej w Warpunach stanowiący załącznik nr 8.
4. Wymagane jest także parafowanie i zaakceptowanie projektu umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy na skutek zdarzeń zewnętrznych, których
skutków nie można było przewidzieć, w szczególności warunków atmosferycznych nie będzie możliwe
wykonanie zamówienia w terminie określonym w umowie. Przewiduje się również zmianę wynagrodzenia, jeżeli
w okresie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki procentowej podatku VAT na usługi budowlane. Ciężar
udowodnienia powyższych okoliczności spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy wymaga zachowania formy
pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sorkwity ul.
Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010
godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Teresa Poważa-Jędrzejczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Teresa Poważa-Jędrzejczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-03 10:31:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Kopaniec
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-03 10:51:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Kopaniec
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-05 17:09:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony