ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości powyżej 12 000 zł netto a poniżej równowartości kwoty 14 000 euro w sprawie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sorkwity w 2012 r..Drukuj informację Zamówienie publiczne: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości powyżej 12 000 zł netto a poniżej równowartości kwoty 14 000 euro w sprawie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sorkwity w 2012 r..

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości powyżej 12 000 zł netto a poniżej równowartości kwoty 14 000 euro w sprawie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sorkwity w 2012 r..

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Urząd Gminy Sorkwity

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: -.-.-.-

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-22 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-22 13:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Sorkwity

Ogłoszono dnia: 2011-12-07 przez Józef Maciejewski

Treść:

Nr postępowania : ZK 341/1/11
Sorkwity dn.07.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości powyżej 12 000 zł netto a poniżej równowartości kwoty 14 000 euro.
1. Zamawiający :
Gmina Sorkwity, 11-731 Sorkwity, ul. Olsztyńska 16A
tel.(089) 742-81-79
fax. (089) 742-85-30
REGON :000540943
NIP: 742-10-31-562
Nazwa jednostki organizacyjnej : Urząd Gminy Sorkwity 11-731 Sorkwity ul. Olsztyńska
16A tel. 089 742 –81-79,
e-mail : sorkwity.gmina@mragowo.net
ogłasza postępowanie na konserwację oświetlenia ulicznego na terenie gminy
Sorkwity w 2012 r..
Kod CPV : 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 70 kodeksu cywilnego.
2. Opis przedmiotu zamówienia :
2.1. Bieżące utrzymanie we właściwym stanie technicznym uruchomionych punktów
świetlnych a w szczególności:
a) naprawa uszkodzonych:
- styków
- połączeń
- przewodów w oprawach i słupach
- wnęk bezpiecznikowych
- końcówek kabli
- naprawa osprzętu itp.
b) wymiana uszkodzonych:
- bezpieczników,
- styczników,
- fotorezystorów,
- żarówek,
- przekaźników zmierzchowych,
- zegarów sterujących i astronomicznych
- opraw,
- wysięgników,
- słupów,
- itp. urządzeń oświetlenia ulicznego,
c) czyszczenie opraw łącznie z kloszami,
d) konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w
stacjach,
e) lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i
oświetleniowych w stacjach,
f) sprawdzanie układów zapłonowych opraw,
g) ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola
realizacji usterek gwarancyjnych,
h) sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej,
i)sprawdzenie poziomu hałasu i drgań źródeł światła,
j)sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej,
k)ustawianiu i regulacji przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących i
astronomicznych.
2.2. Wykonanie oględzin oświetlenia drogowego i ocena stanu technicznego raz na
kwartał w danym roku kalendarzowym.
2.3. Realizacja i podpisanie warunków porozumienia z Koncernem Energetycznym
ENERGA OPERATOR S.A Oddział w Olsztynie – Rejon Energetyczny w Kętrzynie
w sprawie zasad współpracy przy eksploatacji oświetlenia drogowego przed
zawarciem umowy na konserwację oświetlenia ulicznego tj.
a) eksploatacja musi obejmować całość urządzeń oświetlenia drogowego zarówno
wydzielonego, jak i podwieszonego na wspólnych konstrukcjach z siecią
zasilającą tj. układy sterowniczo-pomiarowe, szafki tablice oświetleniowe, słupy,
przewody, osprzęt liniowy, oprawy. Słupy i żerdzie potrzebne do wymiany RE Kyn
udostępni w swojej siedzibie,
b) sporządzenie miesięcznych harmonogramów prac na poszczególnych obiektach
w okresie nie krótszym niż miesiąc, uzgodniony z Kierownikiem Posterunku
Energetycznego,
c) eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia drogowego, musi
odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających, metodą ppn. do 1 KV
zgodnie z „Zasadami wykonania prac zawartymi pomiędzy RE Kętrzyn, a
wykonawcą”,
d) w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się wykonanie prac z wyłączeniem
urządzeń i linii zasilających. w oparciu o pkt f/,g/,h/,i/,j/,
e) eksploatacja na terenie gminy Sorkwity musi być prowadzona ciągami liniowymi
w celu wyeliminowania niepotrzebnych przerw w dostawie energii elektrycznej
odbiorcom z każdorazowym dopuszczeniem do prac na poszczególnych
ciągach,
f) uiszczenie opłat dla Rejonu Energetycznego za dopuszczenie (wg
zatwierdzonej „Tabeli opłat dodatkowych” obowiązujących w Koncernie
Energetycznym ENERGA OPERATOR S.A w Olsztynie),
g) polecenia na pracę będą wystawiane przez Rejon Energetyczny Kętrzyn,
h) zgłoszenie na dopuszczenie do pracy należy składać w Posterunku
Energetycznym Mrągowo z co najmniej 6 dniowym wyprzedzeniem,
i) w porozumieniu z Posterunkiem Energetycznym Mrągowo powiadomienie
odbiorców o przerwach w dostawie energii co najmniej 5 dni przed terminem
planowanej pracy z podaniem daty i czasu trwania wyłączenia,
j) pokrycie kosztów nie sprzedanej przez Koncern Energetyczny ENERGA
OPERATOR S.A w Olsztynie energii z powodu wyłączenia sieci dla potrzeb
konserwacji oświetlenia,
k) organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi
przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu
oraz BHP w tym również „Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy
urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych w Koncernie Energetycznym
ENERGA OPERATOR S.A. w Olsztynie”,
l) informowanie o zdemontowanych oprawach oświetleniowych i przekazywanie
ich do magazynu w siedzibie RE Kętrzyn,
l) dostarczanie zużytych lamp do magazynu ZE S.A. w Olsztynie i ponoszenie
kosztów ich utylizacji.
2.4. Przystąpienie do usuwania awarii nie później niż w ciągu 24 godzin
od zgłoszenia telefonicznego lub stwierdzenia przez konserwatora awarii
oświetlenia ulicznego.
2.5. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach
z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
2.5. Remont ( modernizacja) linii oświetlenia drogowego do 4 słupów w każdej
miejscowości (w tym jeśli jest „rozkraczny" lub z podporą).
3. Miejsce realizacji : oświetlenie uliczne w miejscowościach :
- Burszewo
- Gizewo
- Szymanowo
- Sumówka
- Warpuny
- Choszczewo
- Janiszewo
- Zyndaki
- Pustniki
- Gielad
- Sorkwity
- Kozarek Wielki
- Kozarek Mały
- Nibork
- Stama
- Młynik
- Jędrychowo
- Janowo
- Maradki
- Rozogi
- Rybno
- Borowe
4. Termin realizacji : 01.01.2012 – 31.12.2012
5. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące
warunki :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny,
a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym grupą
PPN.
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych,
- dysponują specjalistycznym sprzętem tj. posiadają podnośnik do pracy na
wysokościach pod napięciem do 1 kV.
- wyrażą zgodę na zaproponowane w projekcie umowy warunki realizacji
zamówienia,
Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
6. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda
następujących dokumentów :
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg. formuły : spełnia/nie spełnia. Z treści
złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Zamawiający wzywa Wykonawców do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie
warunków udziału w postępowaniu chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby
unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawca z postępowania.
7. Kryteria i sposób oceny ofert
Lp. Nazwa kryterium Waga
kryterium
w %
Sposób oceny
1
Cena brutto za
konserwację oświetlenia
składająca się z
elementów cząstkowych
stanowi łącznie 85%
wartości oferty
składającej się
elementów cząstkowych
ocenianych oddzielnie wg
wagi kryteriów za jaką
WYKONAWCA
zobowiązuje się
zrealizować zamówienie,
wyrażone w polskich
złotych
Cena brutto
roboczogodziny
(Rg)
40%
Wg podanego wzoru
Cena brutto 1
godziny pracy
podnośnika (Pp)
25% Wg podanego wzoru
Cena brutto
samochodu
pogotowia
technicznego z
1km (Spt)
20% Wg podanego wzoru
2. Czas usunięcia awarii (T) 15% Wg podanego wzoru
Ocena oferty zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Oferta, która
otrzyma najwyższą liczbę punktów za wszystkie ww. kryteria zostanie uznana za ofertę
najkorzystniejszą dla Zamawiającego.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium roboczogodziny „Rg” zostanie obliczone według poniższego wzoru:
Rg min.
Rg = ------------ x 100 pkt x 40 %
Rg bad.
gdzie:
Rg – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto roboczogodziny
Rg min. – najniższa cena (brutto) roboczogodziny spośród wszystkich podlegających
ocenie ofert
Rg bad. – cena (brutto) oferty badanej
Kryterium pracy podnośnika „Pp” zostanie ocenione przy zastosowaniu poniższego wzoru:
Ppin.
Pp = ------------ x 100 pkt x 25 %
Pp bad.
gdzie:
Pp – ilość punktów oferty badanej w kryterium: cena za 1 godzinę pracy podnośnika
Pp min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert
Pp bad.. – cena (brutto) oferty badanej
Kryterium samochodu pogotowia technicznego „Spt” zostanie obliczone według poniższego
wzoru:
Spt min.
Spt = ------------ x 100 pkt x 20 %
Spt bad.
gdzie:
Spt – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto za 1 km samochodu
pogotowia technicznego
Spt min. – najniższa cena (brutto) roboczogodziny spośród wszystkich podlegających
ocenie ofert
Spt bad. – cena (brutto) oferty badanej
Kryterium czasu usunięcia awarii wyrażony w min. „T” zostanie obliczone według poniższego
wzoru:
T min.
T = ------------ x 100 pkt x 15 %
T bad.
gdzie:
T – ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto roboczogodziny
T min. – najniższa cena (brutto) roboczogodziny spośród wszystkich podlegających
ocenie ofert
T bad. – cena (brutto) oferty badanej
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ogólna ilość punktów zostanie wyliczona dla każdej oferty jako suma punktów przyznanych jej w
każdym z czterech ocenianych kryteriów: Rg +Pp + Spt + T
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
7.1. Zamawiający za zgodą Wykonawcy, poprawi w ofercie oczywiste błędy i pomyłki.
7.2. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie błędów oferta zostanie
odrzucona, jako oferta błędna.
8.Sposób przygotowania oferty
- Wykonawca lub pełnomocnik podmiotu występującego wspólnie ma prawo
złożyć jedną ofertę.
- Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z
postępowania.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi
Wykonawca.
- Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest
maszynopis lub wydruk komputerowy). Oferta musi być podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania firmy, podpisem czytelnym lub nieczytelnym z
imienna pieczątką zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze
handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy
Wykonawcy lub przez osobę posiadającą pełnomocnictwo do dokonywania
określonych czynności prawnych. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale
powinno być dołączone do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie
określać zakres umocowania.
- Każda zapisana strona oferty musi być ponumerowana kolejnym numerem,
spięta w sposób zapobiegający możliwości de kompletacji zawartości oferty i
podpisana przez Wykonawcę, a przedłożone dokumenty winny być spisane na
jednej kartce (spis treści).
- Wszelkie poprawki lub zmiany naniesione w tekście oferty muszą być
parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- W przypadku, gdy Wykonawca dołączy, jako załącznik do oferty kopię jakiegoś
dokumentu, kopia ta winna być opatrzona klauzulą „Za zgodność z
oryginałem” i podpisana przez oferenta.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w dwóch kopertach. Koperta zewnętrzna
ma być zaadresowana wg poniższego wzoru:
- Oferta powinna zawierać wypełnione, opieczętowane i podpisane załączniki Nr
1 i 2 oraz wymagane przepisami inne załączniki i oświadczenia.
NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO:
GMINA SORKWITY, UL. OLSZTYŃSKA 16a, 11-731 SORKWITY
OFERTA NA KONSERWACJĘ OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY
SORKWITY W 2012 R.
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 22.12.2011 R. GODZ. 1200.
9. Termin i miejsce składania ofert.
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Sorkwitach.
Termin składania ofert upływa 22 grudnia 2011 r. o godzinie 1200.
Odczytanie ofert nastąpi dnia 22 grudnia 2011 r. o godz. 1300.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert zostaną
odesłane bez otwierania.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Uprawnionym do kontaktu z wykonawcami jest Pan Janusz Rutkowski .
Tel. 089 742 85 36 w godzinach od 800 do 1500.
Ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 661 Kodeksu cywilnego.
Z wybranym oferentem zostaną przeprowadzone negocjacje w celu zawarcia umowy z
uwzględnieniem warunków przedłożonych w ofercie wykonawcy.
Wójt Gminy Sorkwity
Józef Maciejewski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Janusz Rutkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Józef Maciejewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-12-07 14:09:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Lewandowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-12-07 14:11:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Lewandowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-27 10:31:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1632 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony