ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Sorkwity
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne powyżej 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sorkwity: modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej oraz budowa osiedlowej sieci cieplnej i termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach Numer ogłoszenia: 189463 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sorkwity: modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej oraz budowa osiedlowej sieci cieplnej i termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach Numer ogłoszenia: 189463 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012

Szczegóły informacji

Sorkwity: modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej oraz budowa osiedlowej sieci cieplnej i termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach Numer ogłoszenia: 189463 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Sorkwity

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 189463-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-09-19 10:00:00

Ogłoszono dnia: 2012-09-04 przez Mirosław Koczwara

Treść:

Sorkwity: modernizacja kotłowni olejowej polegająca na przebudowie
istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem
instalacji solarnej oraz budowa osiedlowej sieci cieplnej i
termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach
Numer ogłoszenia: 189463 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sorkwity , ul. Olsztyńska 16a, 11-731 Sorkwity, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 0-89 742-81-79, faks 0-89 742-85-30.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja kotłowni olejowej polegająca na
przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej
oraz budowa osiedlowej sieci cieplnej i termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Sorkwitach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia
obejmuje kompleksową modernizację systemu ciepłowniczego w Sorkwitach oraz termomodernizację
budynków użyteczności publicznej umożliwiającą wykorzystanie w produkcji energii cieplnej odnawialnych
źródeł w postaci biomasy i energii słonecznej, zmniejszenie emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz
poprawę sprawności systemu ciepłowniczego w gminie, 2) modernizacja kotłowni olejowej polegająca na
przebudowie istniejącej kotłowni na źródło ciepła opalane biomasą wraz z montażem instalacji solarnej
oraz budowa osiedlowej sieci cieplnej i termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej zostanie
wykonana w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie: a) opracowanie dokumentacji
projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia wraz z
uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń, obejmującej w szczególności: - wstępną koncepcją
architektoniczną podlegającą zatwierdzeniu przez zamawiającego przed opracowaniem ostatecznej
dokumentacji, tj. projektu budowlanego i projektów wykonawczych, - projekt budowlany, - projekty
wykonawcze, - przedmiary robót i informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - specyfikacje
warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - harmonogram poszczególnych faz
realizacji robót budowlanych, - uzyskanie w imieniu zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na
budowę, b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową
obejmujących w szczególności: - modernizacja kotłowni osiedlowej w Sorkwitach w zakresie: demontaż
istniejących kotłów olejowych o mocy 575 kW oraz kominów, montaż instalacji do spalania biomasy z
kotłami opalanymi zrębkami o mocy 2 x 600 kW i sprawności 80-85% (zależnie od jakości paliwa i regulacji
kotła), zamawiający wyklucza możliwość podawania zrębek przy zastosowaniu podawania ślimakowego,
wybudowanie podręcznego magazynu biomasy o powierzchni około 270 m2, o wysokości umożliwiającej
wsypywanie zrębek bezpośrednio z przyczep, z silosem betonowym z ruchomą podłogą, montaż instalacji
solarnej do przygotowania ciepłej wody - 24 szt. kolektorów na dachu budynku kotłowni lub/i na wiacie
(całkowita moc instalacji wyniesie 0,04 MW), zagospodarowanie terenu kotłowni - drogi dojazdowe na
terenie, plac manewrowy, ogrodzenie i uzbrojenie, zakup fabrycznie nowych urządzeń do przygotowania i
transportu biomasy, tj. ciągnik z ładowaczem czołowym, dwie przyczepy, rębak, szczegółowy opis
urządzeń do przygotowania i transportu biomasy znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, opis zawiera minimalne wymagania, co oznacza, Że wykonawca może oferować
urządzenia charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi, budowa zakładu
przygotowania biomasy na działce wskazanej przez Urząd Gminy - postawienie wiaty do magazynowania
biomasy o powierzchni 500 m2, przykrytej blachą trapezową wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym
placem manewrowym, rozruch technologiczny kotłowni, przeszkolenie wskazanych pracowników
zamawiającego z obsługi, regulacji i konserwacji urządzeń wchodzących w skład kotłowni, - budowa sieci
cieplnych preizolowanych dwuprzewodowych w celu podłączenia budynku Szkoły Podstawowej przy ul.
Szkolnej 5 (ok. 487 mb), montaż rozdzielni cieplnych - 1 szt., - termomodernizacja budynków użyteczności
publicznej w Sorkwitach: budynek Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 5 - ocieplenie ścian zewnętrznych
i ścian piwnic (ok. 653 m2), ocieplenie stropodachu i stropu nad piwnicą (ok. 494 m2), wymiana okien wraz
z montażem nawiewników higrosterowalnych, wymiana drzwi zewnętrznych, modernizacja instalacji c.o.,
budynek Ochotniczej Straży Pożarnej i Gminnego Ośrodka Kultury przy ul. Szkolnej 18 - ocieplenie ścian
zewnętrznych i ścian poddasza (ok. 322 m2), ocieplenie stropu i skosów nad poddaszem (ok. 239 m2),
wymiana okien wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych, modernizacja instalacji c.o., c)
wykonanie tablic informacyjno-promocyjnych w ilości 2 szt. zgodnie z wymogami instytucji zarządzającej, 3)
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym
załącznik nr 9.1 - 9.6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w przypadku określenia przez
projektanta w programie funkcjonalno-użytkowym warunków udziału w postępowaniu w odmiennych od
wskazanych w specyfikacji, za wiąŜące uznaje się zapisy w specyfikacji, 4) program funkcjonalno-użytkowy
może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający
dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w programie
funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim
samym poziomie jak założone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz będą nie gorsze pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane
techniczne), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 5) wykonawca zobowiązany będzie do
wykonania w roku 2012 zakresu przedmiotu zamówienia o wartości odpowiadającej kwocie zabezpieczonej
przez zamawiającego na ten cel w roku 2012, wynoszącej 950.000,00 złotych brutto, 6) roboty budowlane
związane z termomodernizacją budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 5 będą wykonywane w
okresie wakacyjnym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia
podstawowego, wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki,
stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu
tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.23.21.40-5, 45.23.21.41-2, 45.33.10.00-6,
44.62.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert
wadium w wysokości 50.000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako
formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank
Spółdzielczy Mikołajki Oddział w Mrągowie 64935000010216529320730002, 4) wadium w pozostałych
formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy
zwrot.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej roboty budowlanej lub
kilku odrębnych robót budowlanych: - budowy kotłowni biomasowej o mocy minimum 1 MW i
wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, - wykonanie instalacji solarnej o wartości
nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto, - termomodernizacji budynku wartości nie mniejszej
niż 500.000,00 złotych brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownikiem robót
budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie
prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym doświadczeniem w
pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w postaci kierowania co najmniej jedną
robotą budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000,000,00 złotych brutto, - kierownikiem robót
sanitarnych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w
aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, dysponującym
doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych w
postaci kierowania co najmniej jedną robotą budowlaną obejmującą budowę kotłowni
biomasowej o mocy minimum 1 MW oraz jedną robotą budowlaną obejmującą wykonanie
instalacji solarnej, - projektantem w branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, dysponującym
doświadczeniem w projektowaniu w postaci wykonania co najmniej jednego projektu
budowlanego obejmującego budowę kotłowni biomasowej o mocy minimum 1 MW oraz jednego
projektu budowlanego obejmującego wykonanie instalacji solarnej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
 wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)
wypełniony wykaz cen - załącznik nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) wypełniony
szczegółowy opis urządzeń do przygotowania i transportu biomasy - załącznik nr 11 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie -
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć
dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania
oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, e) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być
podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy,
upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u
których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 70
2 - Termin gwarancji - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty
Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót dodatkowych - skutkujące uprawnieniem
Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, 2)
wystąpienia robót zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu
umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, 3)
rezygnacji z części robót budowlanych - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu
umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowofinansowego,
4) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące
uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, harmonogramu rzeczowo-finansowego, 5)
konieczności zmiany technologii robót w stosunku do technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej
- skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia,
terminu wykonania przedmiotu umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego, 6) wystąpienia
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły
wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 7)
zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót przed umownym terminem ich
wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez Strony terminu wykonania przedmiotu umowy, zmiany
harmonogramu rzeczowo-finansowego, 8) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót w zgodzie z
uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie
gorszych od założonych w dokumentacji projektowej - uprawniające Strony do zmiany zakresu przedmiotu
umowy, 9) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z
pierwotnymi terminami - uprawniających Strony do zmiany terminów wykonania umowy, harmonogramu
rzeczowo-finansowego, 10) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności
uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla
Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą
do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja
przez Stronę drugą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/gmina_sorkwity/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sorkwity ul.
Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012
godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sorkwity ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity, w sekretariacie - pok.
nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013, Oś priorytetowa nr 6 Środowisko
przyrodnicze, Działanie nr 6.2 Ochrona środowiska przed zanieczyszczeniami i zniszczeniami,
Poddziałanie nr 6.2.1 Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Sorkwity
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mirosław Koczwara
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mirosław Koczwara
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-04 08:05:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Piotr Lewandowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-04 09:09:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Piotr Lewandowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-26 11:13:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2777 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony